Gevonden!!
#1
En ik me maar wekenlang afvragen waarom het Griekenland en Kretaprikbord zo uitgestorven is Huh Hier zitten jullie dus allemaal :)
Ik hoorde wel vaker de term "Oriste" langskomen maar had geen idee wat daar mee bedoeld werd. Nu dus wel.
Ik begrijp nu wel waarom, wat een leuke, gezellige, drukke en informatieve boel is het hier. Nou alleen nog ff zien hoe ik hier lid kan worden Confused
Of hoef je geen lid te zijn om mee te kunnen doen?
Quote
#2
Ik heb het al gevonden en me aangemeld. Wil ik meteen beginnen met jullie allemaal een fijn paasfeest toe te wensen :)
Groetjes, Jill
Quote
#3
Welkom Jill !

(Ik zit ook nog nog steeds op het Kreta forum)
Quote
#4
Welkom , en zoals je zelf al aangeeft, hier is het een stuk informatiever en vriendelijker Big Grin
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#5
Welkom Jill.
Ook ik zit op beide prikborden.
Hoewel hier wel meer dan daar.
Quote
#6
Welkom Jill, join the club ;)
Je hebt gelijk, beide voorheen toonaangevende fora zijn nu gereduceerd tot minimale praatgroepjes, het gaat nergens meer over. Op het Griekenland-prikbord heeft de nieuwe moderator de boel in no-time vernield; op het Kreta-prikbord hebben sommige leden hun forum zelf om zeep geholpen. Ik ken geen Jill op de andere PB's, gebruikte je daar een andere alias?
Quote
#7
Kretaprikbord ???
Quote
#8
Welkom op Oriste Jill,waar je alle mogelijke info vind zonder blabla.Groetjes uit Agios Nikolaos.
Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
welkom hier Jill

Petra gremo
Quote
#10
Dank zij een berichtje van Arthur nu dit prikbord gevonden...ziet er geweldig uit!
Quote
#11
Welkom Magda.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
Allemaal erg bedankt voor dit warme welkom! Ben er even een tijdje uitgeweest vandaar m'n ietwat late reactie Blush
Wat een bedrijvigheid op dit forum en wat een gezellige sfeer hier! Heel wat anders dan wat ik gewend was op het Kreta prikbord. Daar zitten óf een stel sukkels voortdurend te ruziën of ene Harry die altijd alles beter denkt te weten loopt er weer met z'n wondervol west te leuren argggg Angry Angry
Quote
#13
Ben blij dat ik dit forum heb gevonden ziet er hier leuker uit dan Kreta startpagina
maar zie helaas de gene die het forum daar aardig verziekt hier ondere een
andere naam weer zit het is te hopen dat hij hier de boel niet verziekt.
Quote
#14
Welkom hier op dit gezellig forum Gert en Marjanne

groetjes Petra
Quote
#15
Ook ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, ik zat af en toe wel is op griekenlandforum.nl maar ook daar zijn er mensen die ondere andere namen de boel zitten te verzieken voor de echte griekenland fans..
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oudste wrak ter wereld gevonden: blijkt Grieks schip Ger 2 1.510 25 October 2018, 15:46
Laatste bericht: Patrick
  Wie kent haar. Portefuille gevonden in zuid-kreta, Jef Dockx 0 1.469 26 June 2017, 11:12
Laatste bericht: Jef Dockx
  Graf Aristoteles na 2400 jaar gevonden? Ger 1 1.894 28 May 2016, 18:46
Laatste bericht: Patrick
  de KLM gevonden voorwerpen-hond Erwin 1 2.221 10 January 2015, 18:11
Laatste bericht: JohanV
  Neanderthaler-resten gevonden in Mani ADO 6 4.373 17 April 2013, 16:32
Laatste bericht: Stella M

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)