Leuke tips? Plaats ze in de evenementenagenda
#1
Heb je informatie over een aankomende gebeurtenis in Vlaanderen of Nederland zoals:

Arrow Een concert van een Griekse artiest of groep?
Arrow Een Griekse avond bij jou in de regio?
Arrow Een televisieprogramma over Griekenland?
Arrow Gebeurtenissen in Griekenland zoals bv bijzondere (feest)dagen.
Arrow En alle andere Griekenland-gerelateerde interessante info?

Plaats het in de Evenementenagenda van dit forum (klik bovenaan in de balk op "Oriste Agenda").
Elk lid van dit forum kan zélf ook items toevoegen. Klik op "Evenement toevoegen" linksonder op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, selecteer de datum wanneer het plaats vindt en vermeld wat en waar er iets te doen of te zien is. Als we dit met z'n allen doen (vrijwel iedereen komt wel eens iets op dit gebied tegen) krijgen we vanzelf de compleetste evenementenkalender met grote én kleine Griekenland-evenementen.

De eerstkomende 20 gebeurtenissen in de agenda vindt je vanaf nu ook onderaan op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van het forum in het hoofdstuk "Statistieken" (Aankomende agenda-tips).
Veel plezier Idea

Ger
Quote
#2
Ik heb onlangs weer wat leuke tips toegevoegd. Mocht er iemand nog iets leuks weten voor de agenda schroom niet en deel het met ons. Ieder lid kan zélf ook evenementen/afspraken/tips toevoegen aan de agenda.

TIP: wil je niet telkens de agenda doorlezen?
De eerstkomende gebeurtenissen in de agenda vindt je vanaf nu ook onderaan de indexpagina van Oríste in het hoofdstuk "Statistieken" (Aankomende agenda-tips).
Quote
#3
Er gaat nogal wat tijd zitten in het voortdurend zoeken naar interessante evenementen en/of gebeurtenissen voor de Oriste-agenda.
Vandaar m'n verzoek aan alle lezers om zelf ook een steentje bij te dragen. Met z'n allen vinden we uiteraard veel meer dan op de manier hoe de agenda nu wordt gevuld.

Dus: kom je ergens iets leuks tegen dat ook interessant zou kunnen zijn voor andere Griekenland-liefhebbers schroom niet en zet het in de Agenda. Elk lid kan dat gewoon zelf doen. In het eerste bericht van deze topic staat nauwkeurig omschreven hoe dat zeer eenvoudig in z'n werk gaat.

Alvast efxaristo voor alle medewerking :)

Ger
Quote
#4
Ik heb zojuist weer een groot aantal evenementen aan de agenda toegevoegd. Mocht ik er eentje gemist hebben hoor ik dat graag. Of, beter nog, zet 'm d'r zelf even bij. Elk lid kan zelf ook evenementen aan de agenda toevoegen.

Alvast efcharisto1

Ger
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar dat zal iedereen hier wel al kennen zeker
Quote
#6
Nu de dagen zichtbaar donkerder worden en het jaar z'n einde nadert wordt het weer tijd voor Griekse themadagen, concerten en andere evenementen. Mocht jij er ook eentje weten schroom niet en zet 'm in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, klik op de link en voeg het evenement zélf toe. Met z'n allen krijgen we dan een compleet overzicht van alle interessante evenementen voor de komende tijd.

Alvast bij voorbaat efcharisto voor alle input.

Zelf heb ik zojuist een flink aantal nieuwe evenementen toegevoegd.

Ger

PS: de eerstvolgende 15* tips in de komende 3 maanden vindt je ook helemaal onderaan op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van dit forum (onder "Aankomende agenda-tips").

*Omdat er de komende tijd nogal wat evenementen op de planning staan heb ik het lijstje onderaan de indexpagina tijdelijk op 15 gezet ipv 10 zodat je ruim van te voren kan zien wat er allemaal te doen is de komende tijd.
Quote
#7
Ik heb zojuist weer een flink aantal 'Griekse' evenementen toegevoegd aan de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




; alle evenementen verschijnen automatisch ook in het blok 'Aankomende agenda-tips' helemaal  onderaan op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Heb je zelf nog een leuke tip? Zet 'm er gerust bij en deel 'm met ons  [Afbeelding: up.gif]
Maar je kunt 'm ook naar mij sturen; dan zet ik 'm er wel bij. Geen probleem. Stuur je tip dan naar oriste at wageral punt en el .

klik hier om zélf een evenement toe te voegen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Information Hoe plaats ik een youtube-filmje op het forum? Ger 7 18.193 29 November 2017, 12:14
Laatste bericht: Deere8400
  Leuke website? Plaats 'm op de linkenpagina Ger 0 2.560 20 October 2012, 10:11
Laatste bericht: Ger
Information Hoe plaats ik een nieuwe discussie of reactie? oriste 4 15.278 25 June 2012, 13:03
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)