Olijfolie
#1
Wie weet er een (internet) adres waar ik Kretenzer olijfolie kan kopen? Ik heb er wel een paar maar daar lijkt het wel of ik de fabriek erbij moet kopen. Dodgy En dat was dus niet de bedoeling. :)
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#2
Hoi Gradus, wij laten regelmatig olijfolie naar nederland sturen. het staat bij mijn dochter en zij verstuurt het of als het in de buurt is brengt ze het even langs. Ik mail je even met meer info.
Quote
#3
Wat is duur Gradus, Gijs(Dendres)vraagt 5.50 per liter en levert vanuit NL. Chris neemt olie mee naar NL in zijn bus, kost ook ongeveer 5.50 per liter.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
De Fries Dirk Draaisma(niet die van de levertraan) en de Kretenzer Nikos Giordamilákis persen met zorg geselecteerde Koroneiki olijven in hun molen in Rapanianá.Het resultaat is een hele mooie groene extra virgin met het predikaat Appellation d'Origine Protectionée Kolymbari Crete,dat onder de naam MINOS kleinschalig op de markt wordt gebracht.Niet goedkoop, wel erg lekker!

Zie ook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Die van Dirk kan ik zeker aanbevelen!
Quote
#6
Allemaal bedankt voor de reaktie. ;)
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#7
kolymbari olie 7,50 per liter
import kreta 37,50 voor 5l kannen
Quote
#8
(29 April 2011, 18:12)Gast schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kolymbari olie 7,50 per liter
import kreta 37,50 voor 5l kannen

Hé wat leuk, weer eens een raadseltje ;)
En nu moeten wij zeker raden waar dat te koop is Huh


Quote
#9
Ik zal wel helblond zijn, maar, waar wát te koop is?Be specific @Ger!
Quote
#10
Nou Alekos, misschien ben ik wel nóg blonder en snap jij het berichtje van "gast" wel Huh

gast schreef:kolymbari olie 7,50 per liter
import kreta 37,50 voor 5l kannen

Hij geeft wel een prijs maar ik begrijp niet wáár je die olie dan voor die prijs kunt kopen. Of zie ik iets over het hoofd? Zou best kunnen hoor, heb namelijk een nogal vermoeiende dag (ook als moderator) achter de rug ;)

Ger
Quote
#11
hallo
vergeten
heythuysen limburg
timger57@ziggo.nl
Quote
#12
dus de olijfolie is te koop in heythuysen
limburg voor 37,50 per 5liter blik
Quote
#13
Vind die olie toch knap aan de prijs, terwijl die andere van € 5.50 net zo goed is, en voor te bakken en te braden kan de olie makkelijk nog goedkoper zijn.
Let wel dit mijn mening.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
voor bakken en braden is deze olie inderdaad te duur
dat zou ook zonde zijn,maar voor over de salade is deze zeer lekker van smaak
als ik goedkoop transport vanaf kreta had, kon ik hem ook voor een veel lagere prijs leveren
het is de terracreta van kolymbari,maar ik breng ook vaker olijfolie van lokale boeren mee
is ook zeer lekker van smaak,en kost maar een paar euro
de kretenzer boeren zijn blij als ze er 2,75 voor krijgen
voor bakken en braden,kun je er al van 3,50 gebruiken
maar een ding is zeker de kretenzer olie is een van de beste ter wereld
Quote
#15
Gradus,
als ik het goed heb woon je in Zutphen. Ik lever 5 liter olie van zeer hoge biologische kwaliteit a 32,50 per blik.
Woon in De buurt.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)