griekse les
#1
Wij willen verder dan alleen goede morgen en het kunnen lezen van de griekse menukaart.
Is er iemand die in de buurt van t gooi bekend is met grieken of kent mensen die grieks kunnen doceren. Met name zijn wij geinteresseerd in conversatie.
Er moet een manier zijn om de griekse taal onder de knie te krijgen. Sta open voor allerlei tips, trucks en sugesties.

Groet helma
Quote
#2
Ikzelf heb de Volksuniversiteit gedaan. 4 Jaar, in Amsterdam. Maar er zijn meer Volksuniversiteiten die Nieuw-Griekse les geven.
Nu heb ik nog steeds elke week anderhalf uur conversatieles bij een Griek thuis. Je moet de taal bij blijven houden.

Mooie maar moeilijke taal.
Succes ermee
groetjes
M.A.
Quote
#3
hallo jammer dat je in het gooi woont geef je graag les voor noppes waarom omdat ik trelie ben ha ha wies
Quote
#4
sorry begrijp het bericht niet helemaal
Quote
#5
27 september start in Almere de cursus "Nieuw Grieks 2" bij de volks universiteit Almere ( 14 lessen). Elke dinsdagavond van 19.00/20.00 uur in het "Helen parkhurst College'. Hebben zich inmiddels 5 personen ingeschreven moet echter minimaal 7 personen zijn.
Zoeken dus nog mede studenten.

Dus mocht je interesse hebben zie de site van de volksuniversiteit Almere.

Groeten Will
Quote
#6
Beste Will,
Hartelijk bedankt voorje bericht. Ik lees Nieuw Grieks 2. Ben bang dat dit een niveau te hoog is. We kunnen wel wat maar om aan te sluiten bij niveau 2 is denk ik een beetje te veel van het goede.
Start niveau 1 ook in Almere, Ik heb het niet gezien op de site van de volksuniversiteiten.

Groet Helma
Quote
#7
(18 July 2011, 10:34)Helma-William schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Will,
Hartelijk bedankt voorje bericht. Ik lees Nieuw Grieks 2. Ben bang dat dit een niveau te hoog is. We kunnen wel wat maar om aan te sluiten bij niveau 2 is denk ik een beetje te veel van het goede.
Start niveau 1 ook in Almere, Ik heb het niet gezien op de site van de volksuniversiteiten.

Groet Helma

Beste Helma,
Helaas dit jaar géén Nieuw Grieks 1 in Almere, Het dichtste bij blijft dan de Volksuniversiteit van Amsterdam.

Groeten
Will

Quote
#8
De Volksuniversiteit van Amstelveen geeft ook Griekse les -->

Grieks 1 t/m 4 en daarna nog 2 vervolgcursussen


Extra info is te vinden op deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#9
Als aanvulling: Voor mensen die in de buurt wonen: Vlaamse Provinciale Centra Volwassenen Onderwijs (PCVO) geven ook les in Nieuw-Grieks in onder andere Antwerpen en Hasselt. Vier jaren. Leiden op tot het Griekse staatsexamen. Kosten ca. 120 euro per jaar.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse les gezocht in Utrecht BertE 1 1.646 29 October 2019, 11:29
Laatste bericht: griekenlandganger
  griekse les hpkuipers 0 1.117 14 January 2019, 09:21
Laatste bericht: hpkuipers
  Griekse les in omgeving Veenendaal SuWe21 0 1.717 13 August 2017, 12:05
Laatste bericht: SuWe21
  Griekse les in Den Haag petra mens-omtzigt 0 1.785 04 August 2017, 13:45
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Griekse les Lisse petra mens-omtzigt 0 1.921 18 May 2016, 19:00
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Griekse les Den Haag petra mens-omtzigt 0 2.081 16 May 2016, 18:58
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Gratis online Griekse les voor beginners Karidiès 1 3.171 29 December 2015, 18:17
Laatste bericht: Petra
  Griekse les aan de Volksuniversiteit in 's-Hertogenbosch. Periklis 0 2.049 30 November 2015, 10:03
Laatste bericht: Periklis
  Griekse les aan de volksuniversiteit in Oss Periklis 0 2.150 29 September 2015, 16:20
Laatste bericht: Periklis
  Griekse cursus/les regio Zwolle Jessica 2 3.268 19 September 2015, 09:49
Laatste bericht: Jessica

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)