Grieksegids nieuws     
even voorstellen
#1
Ik ben de echtgenoot van de reeds langer op dit forum aanwezige Els. R We wonen in Maastricht.
Mijn passie voor Griekenland ontstond reeds op de middelbare school, toen we het oude Griekenland moesten bestuderen. Dat uitte zich in lange trektochten met de rugzak in bus en trein door Griekenland. Later toen ik in het onderwijs terecht kwam moest ik ook de Griekse filosofen behandelen o.a. bij het ontstaan van natuurwetenschappen. Daarom kwamen we ongeveer zes jaar geleden op Samos terecht. Hier komen o.a. Pythagoras en Aristarchos, de klassieke Copernicus, vandaan.
Samos was liefde op het eerste gezicht. We konden hier een stuk land kopen en hebben hier een huis gebouwd. Het hele verhaal heeft Els R op haar webside vermeld. (Zie haar: even voorstellen). Ik hoop hier op Samos nog lang veel tijd voor mijn hobby's sterrenkunde , fotografie, schilderen en de tuin te hebben. Me bezig te houden met de olijven (30 bomen) o.a het maken van olie en tapenades. Verder hoop ik dat ik de nodige bijdrages kan leveren aan dit forum.
Yassas Fried
Quote
#2
Van harte welkom Fried, leuk om te lezen dat jij je ook hebt aangemeld.
Veel plezier op Oríste!

Ger
Quote
#3
Hallo
welkom,op de site,de limburgers heten u welkom
Ger en Jose timmermans
Quote
#4
Ook deze zuid L1mburgers uit Agios Nikolaos heten je van harte welkom.
Danka en Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Hey Fried,

Leuk dat je nu ook op dit forum verschijnt. De kennismaking is nu dubbel.
Wij zullen voor jullie de sterren en je tuin op afstand in de gaten houden.
Jouw pensioennering komt er aan en dan kan je wens in vervulling gaan.

Groet en tot ziens op het wonderschone Samos.

Wick

Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#6
Welkom hier Fried!

Petra gremo
Quote
#7
Hallo Fried,

Ik kwam je bericht toevallig tegen na wat snuffelen op deze geweldige site!!
Ik heb inmiddels al alles gelezen over Samos wat je vrouw geschreven heeft. GEWELDIG !!!!!!!!
Wij gaan over twee weken naar jullie mooie Samos, en wel naar Agios Konstantinos!!!!
We verheugen ons er heel erg op!!!!!!
Trouwens ook wij zijn Limburgers en natuurlijk trouwe Griekenland reizigers.

Heel veel succes met jullie huis en jullie zwembad !!!!!!!!!
Groetjes Els en Jac Cuijpers
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)