Peiling: De Griekse inzending.......
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Komt niet eens door de voorronde
11.76%
2 11.76%
Komt wel door de voorronde maar eindigt uiteindelijk ergens onderaan
29.41%
5 29.41%
Gaat zeker hoge ogen scoren, komt in de Top 5
29.41%
5 29.41%
Wint het Eurovisie Songfestival
5.88%
1 5.88%
Het songfestival boeit me niet en dus heb ik ook geen mening
23.53%
4 23.53%
Totaal aantal stemmen: 17 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Peiling: Griekenland naar Eurovisie songfestival
#1
[Afbeelding: germanyESClogo.jpg]
Dinsdag 15 februari gaat Griekenland in een rechtstreekse uitzending op TV-zender NET op zoek naar de inzending voor het Eurovisie songfestival dat op 14 mei 2011 wordt gehouden in Duitsland.

Lees hier meer over die uitzending:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
De Griekse finale wordt gehouden op woensdag 2 maart aanstaande.
Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zijn de 6 inzendingen al vast te zien en te horen.

Ger





Quote
#3
Ik heb de liedjes beluisterd, maar helaas Griekenland gaat het niet maken dit jaar. De enige twee die redelijk goed zijn, naar mijn mening, en waar Europa op zou kunnen stemmen zijn Valanto Tryfonos en Nikki Ponte. Maar ook deze twee nummers zijn niet goed genoeg. Goede zangeressen, dat wel, maar het nummer van Valanto Tryfonos heeft teveel elementen vergelijkend met Celine Dion en het nummer van Nikki Ponte is teveel pop uit de 90's en dat is geweest. Niet vernieuwend dus. En de rest ........ mwah, niet mijn ding. Stevige rock blijft niet hangen bij het grote publiek, hoewel ......uitzonderingene bevestigen de regel. Destijds die lelijke lui uit Finland bij voorbeeld. We zullen zien. Ik geef Ierland dit jaar weer meer kans.
Quote
#4
Uiteindelijk heeft Loukas Giorkas met het lied ‘Watch My Dance’ de voorondes gewonnen en zal Griekenland vertegenwoordigen.

Quote
#5
Ik denk niet dat GR hiermee hoge gooien gaat gooien. Laten we het beste er van hopen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik vrees met grote vreze. Hij zal wel eindigen in de grote middenmoot, denk ik. Het is geen doemdenken van me, zo zit ik niet in mekaar, maar ben wel realistisch.
Quote
#6
Ik vind het wel meevallen hoor, ik ben wel benieuwd hoe anderen erover denken. Daarom heb ik een poll gemaakt die boven het eerste bericht in deze topic te vinden is (even naar boven scrollen dus). Stem en geef je mening Idea

Ger
Quote
#7
Ik help het je hopen maar vrees het ergste Confused
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#8
het is toch geluktvlaggetje.gif. Ben benieuwd welke plaats hij zaterdag gaat behalen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Utrechtse Stefania voor Griekenland naar Songfestival Natascha 2 1.439 04 February 2020, 08:54
Laatste bericht: Goedas
  Eurovisie songfestival 2019 Patrick 1 2.032 09 March 2019, 02:30
Laatste bericht: Patrick
  ERT: Voorronden Eurovisie songfestival 2018 Ger 5 3.023 11 March 2018, 10:06
Laatste bericht: Wim M
  Griekenland op Eurovisie Songfestival 2017: Demi Ger 1 2.199 22 January 2017, 11:51
Laatste bericht: kokino17
  NERIT: Griekenland op Eurovisie Songfestval Erwin 17 10.957 14 June 2015, 21:21
Laatste bericht: Erwin
  2013: Griekenland niet naar Songfestival Ger 8 6.284 24 December 2012, 18:01
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Eleftheria Eleftheriou naar songfestival Ger 8 6.728 15 March 2012, 20:15
Laatste bericht: greece67
  Songfestival: Giorgos Alkaios & Friends Ger 6 5.313 29 May 2010, 18:32
Laatste bericht: Fleurootje
  Griekse finale songfestival op 10 mrt oriste 0 2.165 17 January 2010, 17:07
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)