Grieksegids nieuws     
Auto huren
#1
Hallo allemaal,

Wij gaan aankomende week weer heerlijk genieten in griekenland (parga) en denken eraan om 1 dag een auto te huren.
Heel graag zouden we naar Gliki rijden en naar Preveza (om naar de Folli Follie winkel te gaanStaticStatic), maar nu hoop ik dat er wel automaten te huren zijn, schakelen ben ik (denk ik) namelijk verleerd!!
Ook zou ik graag willen weten waar ik dan het beste naar toe zou kunnen om te huren....hopelijk kan iemand me iets meer vertellen!?!

Alvast bedankt en nog een fijne middag
Quote
#2
Ik lees in je andere berichtje dat je naar Parga gaat. Wij huurden er 2 weken geleden bij "Parga car hire" en waren erg tevreden zowel over de prijs als de service en de kwaliteit van de auto. We huurden een klein autootje maar op de dag van aflevering bleek de auto toch niet aan de eisen te voldoen en werd nog eens extra geïnspecteerd. Daarom kregen wij een Nissan Micra mét open dak voor dezelfde prijs. Je kunt je voorstellen dat we daar heerlijk van genoten hebben.
Mocht je interesse hebben kijk eens op hun website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Parga Car hire
20 Riga Fereou Str
Parga 48060
Tel: 0030-26840 32584
FAX: 0030-26840 32000
Mob: 0030 697503786 - 0030 69722300192

Succes en veel veilige kilometers in Epirus. Laat je bij terugkomst nog even weten hoe het is bevallen?

Ger
Quote
#3
Bedankt voor de snelle reactie....was vergeten te zeggen dat het dit keer parga is, heb het gelijk erbij vermeld, bedankt voor de heldere kijk,hahaha!!
Ga gelijk een kijkje nemen op de site en laat weten hoe het is geweest, bedankt..
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is de moeite waard te bezoeken. De gunstige prijzen zijn inclusief alle kilometers en alle verzekeringen. Wij hebben er minimaal een keer of twintig onze auto bij gehuurd.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  scooter/auto huren johan 2 1.394 08 November 2022, 16:36
Laatste bericht: johan
  Auto huren in Athene Irini45 4 1.843 10 July 2018, 18:48
Laatste bericht: Irini45

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)