Cosmote card
#1
Hoop dat iemand mij op weg kan helpen. Ik heb een cosmote simcard die ik in een ander - simlock vrij - toestel wil plaatsen, maar krijg de melding sim ongeldig. na 3x pukcode ingetoetst maar daarna weer hetzelfde. Iemand enig idee waardoor dit kan komen en hoe ik het kan verhelpen? In het oude toestel laten zitten is geen optie want dat is overleden door een lekkend bakje feta Angry
Quote
#2
Het enige dat zo in me opkomt is dat jouw simlockvrije toestel verouderd is. Dat wil zeggen nog eentje uit het "900 Mhz" - tijdperk. Cosmote gebruikt het "1800Mhz"-netwerk. Weet je trouwens zeker dat het toestel simlockvrij is? Misschien moet je je kaartje eens in een toestel van een kennis stoppen en kijken of dat wel werkt........

Ger
Quote
#3
Even uitgeprobeerd en klopt inderdaad. De Nokia waar ik hem in deed is inderdaad oud. Overigens was de Sony Ericsson waar hij inzat dat ook, maar misschien net iets jonger Smile. Dank.
Quote
#4
Ik heb dit probleem ook gehad, dacht dat er misschien een simlock op de telefoon zat dus die code aangevraagd.
maar als je toestel aangeeft dat de kaart ongeldig is kun je ook nergens een unlock code invoeren...
dus toestel opgestart zonder sim (is niet bij alle telefoons mogelijk) toch maar geprobeerd om de unlockcode in te voeren
maar de telefoon gaf aan dat er geen lock op zat :S
toen even flink geblazen in de simkaart houder en ineens ploep deed ie het!
is altijd te proberen zou ik zeggen, klinkt hier simpel maar heeft in totaal 2 weken in beslag genomen ;)

Succes,

Petra
Quote
#5
Krijg woensdag mijn nieuwe telefoon, dus ga hem in mijn 2 jaar oude Nokia doen.
Quote
#6
Hou er wel rekening mee dat je beltegoed maar 6 maanden geldig is, en met opwaarderen met €10 gaat er meteen al 10% vanaf. Dan heb je nog Cosmote Waths Up, dat is van Cosmote alleen met andere mogelijkheden, staat op de kaart.
Ik heb in een oude samsung een nieuwe cosmote kaart gedaan, perfect, toen viel ik met tel in het water, tel kan je weggooien na een bad zeewater, simkaart bleef het doen, daarna is er nog 2 keer een tel in het water gevallen (zonder mij)met de zelfde simkaart, telefoons oud ijzer maar de kaart bleef intact zelfs na een bad van 6 uur (kon de tel even niet vinden tussen de rotsen).
Dus de kaart is zeewatervast.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Hi Arthur, ik had mijn Cosmote card in september voor het laatst gebruikt en een week geledenpas weer en mijn beltegoed stond er gewoon nog op. Dus langer dan 6 maanden. Misschien scheelt het dat ik hem tussendoor af en toe aan zet? Geen idee! What's up hoor ik wel vaker over, maar dacht dat dat alleen was als je een Cosmote abo had, of kun je ook What's up opwaardeerkaarten kopen?
Quote
#8
(31 May 2011, 07:59)Aniet schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




What's up hoor ik wel vaker over, maar dacht dat dat alleen was als je een Cosmote abo had, of kun je ook What's up opwaardeerkaarten kopen?

Met What's Up van OTE kun je met andere What's Up gebruikers vrij bellen mits je opwaardeert met € 10,00. Voor wat betreft de houdbaarheid is deze langer dan zes maanden is mijn ervaring.

Kali Mera,
Dick
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)