Walgelijk......
#1
Dit is het enige woord dat me te binnen schiet bij het bekijken van dit filmje:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik vraag me af waar die over het paard getilde flapdrol zich mee bemoeit, alleen maar ja zeggen als het bevalt en nee als het niet in hun straatje past, of vergelijkt hij nu de Grieken ook al met al die bevolkings groepen die in NL nog nooit een poot hebben uitgestoken, crimineel zijn maar wel al tientallen jaren meer geld hebben ontvangen als de Grieken ooit zullen krijgen. Ik zou zeggen kruip terug onder die Venloose steen en kom er niet meer onderuit samen met je handlangers..
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Nou ik ga dus absoluut NIET naar dat filmpje kijken. Doodzwijgen die club, dat is de beste remedie.
Quote
#4
Goed plan Els, deed iedereen dat maar dan waren we zo van 'm af. Helaas denken er velen anders over getuige de peilingen en verziegingsuitslagen. Ik schaam me soms om Nederlander te zijn Confused
Quote
#5
Die man spoort niet, dat zie je toch zo. Hopelijk gaat'ie nog eens aan zijn eigen geraaskal ten onder.
Quote
#6
Ik doe hetzelfde als Els: níet kijken.
Iets totaal anders; gisteren naar Xaris Alexiou geweest in Den Haag.
Geweldige sfeer en dito optreden.
Ik voelde met weer thuis..........
Quote
#7
Ik stel voor dat we Limburg maar gauw weg geven aan België.
Met al die vervelende Limburgse politici erbij, zoals Geert Wilders, Maxime Verhagen en Maria van der Hoeven.
Leandros's signatuur sirtaki
Quote
#8
Gelukkig zijn er ook Limburgse politici die anders zijn, zoals bijvoorbeeld Theo Bovens en Frans Timmermans die wat verder kijken dan hun Limburgse neus lang is .....
Quote
#9
'Wilders voorkwam benoeming gouverneur'

Het is hommeles in Limburg, er is gekozen voor Theo Bovens (CDA) als opvolger van Léon Frissen als gouverneur. Niets aan de hand, ware het niet dat de vertrouwenscommissie de voorkeur had uitgesproken voor Frans Timmermans van de PvdA. Naar verluidt heeft Geert Wilders een belangrijke rol gespeeld in de afwijzing van Timmermans.

Bronnen in het gouvernement bevestigen tegen Dagblad de Limburger dat de opvolging van Frissen alles behalve zuiver is gegaan. PVV-fractievoorzitter Stassen en Geert Wilders wilden ten koste van alles voorkomen dat Timmermans op het pluche zou komen te zitten. Wilders zou vrijdag naar Limburg zijn gegaan om 'de zaken' met VVD-voorman Verheijen te regelen. Die deal heeft voor tweespalt in de Limburgse VVD-fractie gezorgd. Het stemmen ging achter gesloten deuren: Bovens kreeg 24 stemmen tegenover 21 stemmen voor Timmermans.

Bij de PvdA is er teleurstelling over het ''Haagse gekonkel. Stassen was niet bereikbaar voor commentaar. Gouverneur Bovens is niet onder de indruk. ''Als het inderdaad zo is gegaan, dan prikkelt het mij vooral om iedereen te overtuigen. Ik vind dat ik voldoende vertrouwen heb gekregen. Dat ik bij de laatsten zat, toont dat men overtuigd was van mij als kandidaat.''



Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Ik respecteer jullie meningen, maar ik vind politiek (in deze vorm) eigenlijk niet thuis op een Griekenland forum. Men kan (helaas) al genoeg lezen in de meeste media over de BAGGER die politiek voorbrengt.

Dat wilde ik even zeggen.
Quote
#11
(13 June 2011, 16:54)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik respecteer jullie meningen, maar ik vind politiek (in deze vorm) eigenlijk niet thuis op een Griekenland forum. Men kan (helaas) al genoeg lezen in de meeste media over de BAGGER die politiek voorbrengt.

Dat wilde ik even zeggen.

Daar ben ik het helemaal mee eens Yaniz, laten we het hier op Griekenland houden.

(13 June 2011, 16:54)Leandros schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik stel voor dat we Limburg maar gauw weg geven aan België.

Da's nog eens een aparte binnenkomer als eerste bericht Blush
Laat ik toevallig óók (en met érg veel plezier) in Limburg wonen. Vanmiddag ben ik een stukje Mergellandroute gaan rijden en als je dan ziet wat er allemaal rondrijdt dat niet uit Limburg komt ;) , dus zo veel moeite schijnt de gemiddelde Nederlander niet met Limburg te hebben.

Maar goed, zullen we het nu weer hebben over ons (wat mij betreft op één na) favoriete land ;) ?

O ja, en voor ik het vergeet, Leandros uiteraard [Afbeelding: ki.jpg] hier op het forum (maar ook nog steeds in Limburg hoor :) ).

Ger






Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)