Griekse E-books
#1
Onlangs heb ik een e-book reader aangeschaft en ben nu op zoek naar Griekse downloads. Ik heb al wat sites gevonden en al enkele boeken gedowloaded maar misschien hebben andere forumleden hier ook ervaring mee en kunnen me aan leuke sites helpen waar ik die boeken kan downloden?
Deze ken ik trouwens al:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Alvast efxaristo

Leontien
Quote
#2
Heeft u ondertussen nog andere tips voor sides met gratis griekse e.books ?
deze vond ik :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Let er op dat vele van deze sites geen echte e-books aanbieden, maar PDF files. PDF bestanden zijn meestal ingescande boeken. En dat leest zéér vervelend op een e-reader.

Het formaat dat het beste werkt is epub. Die zijn in overvloed te vinden voor Engelse boeken, maar helaas heb ik ze voor Griekse boeken nog niet gezien. Althans niet in grotere hoeveelheden of voor de minder populaire boeken..
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)