Concert Haris Alexiou
#1
Hallo,

Gisteravond naar Haris Alexiou geweest. Wat een geweldig optreden wat een warme sfeer en wat was het publiek geweldig.
Ook de oproep van Alexiou om de grieken in deze tijd te steunen was hartverwarmend want ze hebben het zo moeilijk en het ligt niet aan de bevolking. Neem haar oproep ter harte Albert
Quote
#2
Ja, wij zijn ook geweest natuurlijk en sluiten ons bij Albert aan, in een woord geweldig!
Haar oproep lijkt een beetje overbodig voor de mensen die aanwezig waren; die gaan toch wel naar Griekenland.
Quote
#3
Wij waren er ook bij gisteravond....was helemaal TOP!!! Na afloop was er in de hotelbar nog een "afterparty"......tot in de kleine uurtjes heeft Haris met de orkestleden ons nog eens totaal onverwachts verrast...er werd gezongen, gedanst, en gedronken....een heel warm intiem moment om nooit te vergeten! Dit maak je maar 1 keer mee..wow wat een super vrouw!!! Ja, en Griekenland blijft Griekenland... haar oproep was een ode aan haar vaderland...waar miljoenen mensen van houden!!
Johanna
Quote
#4
Als ik dat allemaal zo lees heb ik er spijt van dat ik geen kaartjes heb gekocht Confused .
Een volgende keer wil ik er echt eens bij zijn. Zijn er nog foto's gemaakt door mensen hier op het forum?
Quote
#5
Mijn dochter heeft deze foto's gemaakt, we zaten helaas wel wat verder naar achteren in de zaal.

[Afbeelding: 6jdezl.jpg]
[Afbeelding: 348rmnq.jpg]
[Afbeelding: 2d9ciki.jpg]
Quote
#6
Wij waren er ook en vonden het ook helemaal GE-WEL-DIG.
Dank voor de foto's, want die van ons waren mislukt.

Ik kijk al weer uit naar haar volgende optreden.
Quote
#7
En wij hebben haar in Parijs gezien…. De zaal ging uit zijn dak …
Geweldig ..geen spijt dat ik geweest ben
Quote
#8
Ja, mijn vrouw en ik zijn ook geweest. Eindelijk hebben we deze STER live gezien. Geweldig concert met een geweldige band!!!!
Van ons mag ze ieder jaar komen!!!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Τα Λαϊκά του Μίκη - concert met songs van Mikis Theodorakis vlagreco 0 925 02 April 2023, 22:07
Laatste bericht: vlagreco
  Glykeria in concert vlagreco 8 2.792 27 September 2022, 22:58
Laatste bericht: iakovos
  Concert in Katrakeio Teatro Nikaia vlagreco 0 1.083 18 August 2022, 21:44
Laatste bericht: vlagreco
  Dalaras in concert op 18/06/2022 vlagreco 0 1.174 28 May 2022, 23:34
Laatste bericht: vlagreco
  concert Natasa Theodoridou vlagreco 6 1.927 02 November 2021, 11:28
Laatste bericht: vlagreco
  Haris Alexiou stopt met zingen Patrick 4 1.874 11 July 2020, 09:31
Laatste bericht: BertE
  3 nov 2018: Benefiet concert Yiannis & The Band - Amsterdam Ger 0 1.786 13 October 2018, 13:42
Laatste bericht: Ger
  Makis Seviloglou Concert Tour 2018 Ger 3 2.597 09 November 2017, 08:53
Laatste bericht: Arthur
  alexiou van dijk 4 3.398 28 September 2015, 21:31
Laatste bericht: Anna-Maria
  Pantelis Thalassinos concert MarleenF 1 2.549 19 July 2015, 12:24
Laatste bericht: sanne

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)