Jarig
#1
[Afbeelding: jzt9mt.jpg]

Volgens mij was hier gisteren een jarige forumbeheerder ?
Quote
#2
Pssst!!
18 alweer ;) , wat vliegt de tijd Big Grin
Quote
#3
18 jaar oud geworden, wie jij of het forum please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page
Quote
#4
(15 June 2011, 18:25)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




18 jaar oud geworden, wie jij of het forum

Big Grin .........

(15 June 2011, 18:25)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page

Nou, 2 seconden, ik wacht al een kwartier en zit me suf te pressen op Ctrl-F5 maar er wordt helemaal niets ge-uncompressed Huh

Quote
#5
(15 June 2011, 19:14)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page

Nou, 2 seconden, ik wacht al een kwartier en zit me suf te pressen op Ctrl-F5 maar er wordt helemaal niets ge-uncompressed Huh


[/quote]

owww zie je die melding ook, dacht dat het aan mijn verbinding lag, zit op een trage Cosmote on the go. Het waren alleen 2 van die emoticons die links staan.

Quote
#6
(15 June 2011, 20:03)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[dacht dat het aan mijn verbinding lag, zit op een trage Cosmote on the go.

Aha, het blijft natuurlijk een Grieks netwerk hè? Misschien heet het vandaag op de dag van de staking gewoon "Cosmote much to slow" Huh
Morgen gaat ie ongetwijfeld weer als een -Griekse- trein.........

Ger

Quote
#7
Ger,

alsnog van harte met je 18de ;) verjaardag!
ik hoop dat je een pracht-dag hebt gehad met je gezin.

Groeten van Petra
Quote
#8
Ger, ik weet dat ik veeeeeeeeeeeeeel te laat ben maar alsnog gefeliciteerd!
Sorry, ik had het niet gezien !

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ger is jarig !!!! prasoudi 32 17.533 15 June 2013, 22:54
Laatste bericht: Petronella
  Anita is jarig! prasoudi 7 5.194 19 February 2011, 00:54
Laatste bericht: edbe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)