Auto huur
#1
Het is al verscheiden keren gepost maar ik wil toch nog eens vragen wat een goede autoverhuurder is. Ik wil een auto huren voor 2 perioden. De eerste keer oppikken op het vliegveld en ergens anders inleveren en de 2e keer ergens ophalen en weer achterlaten op het vliegveld. Wie weet er met welke ik het best in zee kan gaan?
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#2
Hallo Gradusn

Via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




site heb tot grote voldoening en met een goede prijs een paar keer een auto gehuurd in Cyprus.

Grts,
Choreftis.

Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#3
Hangt er vanaf waar je zit (op Kreta ?).
In het noordwesten weet ik wel een uitstekende verhuurder voor je (ik huur daar al meer dan 15 jaar), in het noordoosten (waar jij volgens mij altijd zit) niet uit eigen ervaring.
Ik hoor in het oosten goede verhalen over
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eigenaar is een Duitser (Rainer). Kies op de website de Duitse taal omdat daar veel meer info mbt auto's en prijzen staat. Allemaal van horen zeggen door tevreden huurders.
Quote
#4
Kom ik toch weer bij (mijn) verhuurder in Agios Nikolaos waar ik meer als 20 jaar mijn auto huurde, kijk even hierop
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Trek van de auto's gewoon 15 euro per dag af en je zit in de richting.
ps. was nog vergeten dat je ook nog korting krijgt omdat je in 1952 geboren bent
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Kan bijna niet kloppen Arthur.

Als ik daar een auto groep A voor een week huur kost dat volgens de prijslijst 180 euro. Ik mag volgens jou 15 euro per dag van de prijs afhalen. Het sommetje wordt dan: 180 - 105 = 75 euro.
Dat is 75 / 7 = 10,71 euro per dag.
En voor dat geld zet hij de auto ook nog gratis op je locatie of het vliegveld neer.......

Oh ja, als je in 1952 bent geboren en je partner in 1976 en ook nog net bent getrouwd krijg je ook nog 3 keer een extra korting.
Nog even en het is gratis Wink
Quote
#6
Hoho even kijken, we doen gewoon €15 van de dagprijs af, is dus €140 per week en geen €180 heb je toch nog een mooie prijs, en die kortingen gelden niet in combinatie met andere kortingen dat heb je nergens.
Maar zonder gekheid als hij geen kleine auto heeft krijg je ook een grotere voor het zelfde geld, Wilma kan er over meepraten.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Okee, dan wordt het 20 euro per dag.
Da's nog steeds een keurige prijs.

Voor mij geen reden om over te stappen. Mijn mannetje zit nog onder jouw bedrag incl. airportservice HER (110 km van 'ons' dorp).
Da's de beloning voor een jarenlange vaste klant die ook nog wel eens nieuwe klanten aanbrengt denk ik dan maar !
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)