Grieksegids nieuws     
Griekse scrabble via internet
#1
Op de geweldige linkenpagina vond ik ook een link voor Grieks
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Allleen lukt het niet om het te spelen. Om het even welke letter we naar welke plek slepen er komt een H te staan. Iemand enig idee hoe dat komt?
Quote
#2
(16 June 2011, 14:57)Aniet schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op de geweldige linkenpagina vond ik ook een link voor Grieks
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Allleen lukt het niet om het te spelen. Om het even welke letter we naar welke plek slepen er komt een H te staan. Iemand enig idee hoe dat komt?

Je zou kunnen proberen om je toetsenbord op Grieks te zetten.

Kali Spera,

Dick
Quote
#3
Dank Dick, maar dat had ik natuurlijk al gedaan Wink
Quote
#4
Ik kan die scrabble-pagina niet openen Huh
Quote
#5
(18 June 2011, 13:59)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik kan die scrabble-pagina niet openen Huh

Hier doet ie het gewoon hoor ;)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




?

Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#6
Ik probeerde via Mozilla Firefox en daar opent deze pagina niet, nu via Internet Explorer wel! Dus ... probleem opgelost.
Quote
#7
en lukt het jou wel om het spel te spelen????? Of heb je het nog niet verder uitgeprobeerd? Wilde het met een medestudente Grieks spelen, leek ons zo'n goede oefening tijdens de zomervakantie.
Quote
#8
Heb het geprobeerd door twee verschillende namen op te geven maar allebei met mijn eigen emailadres. Je krijgt dan een password waarmee je het spel kunt starten. Na iedere beurt krijgt de ander een email dat hij weer aan zet is, met een link.... je moet dus met iemand afspreken en diens emailadres weten om het spel te beginnen. je kunt gewoon de letters van ons alfabet gebruiken, je typt de letters dus in de vakjes die je wilt, en voor de aparte letters tonen ze een balk met de letters die je daarvoor moet intoetsen. het is wel moeilijk, net alsof me geen Griekse woorden invallen, denk dat ik er een woordenboekje bij ga pakken.
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#9
Dank voor het proberen, we waren een heel eind, maar "hij" pakte de letters niet. Maar kan toch geen Griekse woorden met ons alfabet schrijven... Maar ga het nog een keer proberen. wordt vervolgd.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieks Scrabble / Wordfeud Ger 1 2.702 14 June 2020, 10:36
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)