Fodelianakis olijfolie                 
Even voorstellen
#1
Music 
Rolleyes Nou ja even ..... Vanaf 1978 bezoek ik (eerst alleen) en later met mijn man het mooie Griekenland. We hebben op allerlei manieren gereisd, waaronder met eigen auto. Dit bevalt ons zeer goed, omdat je dan ook op plekken komt waar je het echte Griekenland kunt ontdekken.

Dit jaar vliegen we naar Athene en willen gaan Islandhoppen. Een bezoek aan Andros, Tinos, Syros, Sifnos en Serifos staat op het lijstje. Het bezoek aan Tinos op 15 augustus zal mogelijk een van de hoogtepunten zijn.


Betty
Quote
#2
Welkom Betty vanuit zonnig Agios Nikolaos.
Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
welkom Betty vanuit het REGENACHTIGE Venlo

groeten ger
Quote
#4
welkom hier Betty

groeten van Petra gremo
Quote
#5
Vanuit een regenachtig Poeldijk, heet ik je ook welkom op dit bord, en dat je er veel plezier aan mag beleven.

mvg Cornelios
Quote
#6
Hallo Ook ik wil mij even voorstellen. Ik ben Jannet de Vries en sinds 1998 een frequent bezoeker van Griekenland. Eigenlijk zijn wij op nog maar 3 eilanden geweest: Kreta, Karpathos en Santorini.
Mijn man en ik zijn hier in het noorden ook lid van de Gro-Gri, een Griekse vereniging van mensen die allemaal iets met Griekenland hebben. Sinds 8 juni zijn wij de trotse bezitters van onze hond vanuit Kreta. Dus een Griekje in huis. Die verveelt je nooit. Hij krijgt van ons geen stenen etensbak want voordat je het weet gooit hij Hoppa de boel aan scherven.
Ik hoop zo in contact te komen met meer mensen die helemaal idilaat zijn van Griekenland.
Quote
#7
welkom hier Jannet

groeten van Petra gremo
Quote
#8
Welkom hier en veel plezier met lezen en meepraten! Zie ook toelichting bij de post 'Kalispera!', een ander net aangemeld forumlid.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)