Keramos Giftshop Kos
#1
KERAMOS giftshop op KOS

[Afbeelding: 33yhord.jpg]

Wij zijn in maart 2011 uit Nederland vertrokken richting het eiland Kos.

Daar hebben we in de oude burcht bij de boom van Hippocrates een prachtig winkelpandje gevonden met een leuke buitenpresentatie.
Wij verkopen geschenken en souvenirs die NIET in andere shops te verkrijgen zijn.

Dat maakt ons uniek voor toerist en Griek.
Keramos zit direct achter het politiebureau en tegenover de rechtbank.

de burcht, de boom en de gerestaureerde Hamam en zoutopslag ( deze is beperkt open en gratis te bezichtigen) zorgen ervoor dat veel mensen langs onze winkel lopen en we vallen extra op door ons bijzondere assortiment.

[Afbeelding: 29lkd41.jpg]

[Afbeelding: 34dikww.jpg]

Kom kijk en kies voor KERAMOS
Plateia Platanou KOS stad
Tussen de plataan van Hippocrates en het politiebureau.


Voor een iedere klant die “ORISTE, is de leukste Griekse site” roept hebben wij een leuke verrassing
Griekse groet Joke en Dick
Quote
#2
Vanuit het nabijgelegen politieburo heb ik eens iemand horen bekennen.
Quote
#3
Wat ziet dat er leuk uit Joke en Dick !!!
Ik hoop dat jullie er veel geluk zullen hebben!

Liefs Petra
Quote
#4
Dank je Petra.

Yanis, we zien ze regelmatig met de "armbandjes"over straat gaan van cel naar politiebureau of voor de rechter verschijnen. Heel bijzonder hier wordt alles afgeschermd maar daar gaat men gewoon tussen de agenten over straat en de cel...... de cel daar wil je echt niet in..... brrrr
Quote
#5
Zoals aan een aantal mensen beloofd de nieuwe foto's van onze shop in Kos-stad.

we hebben weer ons best gedaan om ons assortiment aan te passen.

En let op:
Voor een iedere klant die “ORISTE, is de leukste Griekse site” roept hebben wij een leuke verrassing

Griekse groet Joke en Dick

tot ziens op Kos
Quote
#6
Is even kijken wat een retourtje Kos kost, ben namelijk gek op verrassingen en zou derhalve graag een bezoekje komen brengen!
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Carien, voor jou is een retourtje Athene Kos 90 euro met de Blue Star haha trakteer ik ook nog op een gyros met drankje hmmmm
Quote
#8
90 euro ?? hoe lang doet het ?? en gaat nog steeds , Patmo, Leros, Kalymnos Kos Rhodos , langs?? toen Kamiros en Ialissos dat deden kon je voor 90 euro een hele maand er op vaaren.
groeten aan Kos.
Quote
#9
Vanaf Pireus is het 10 uur varen en er zijn 2 routes die verschillende eilanden aan doen.
Hij vaart vanaf Kos door naar Rhodos ( ca 3 uur) en keert dan weer terug, via Kos naar Pireus.

Ook erg leuk om eiland-hoppen :)
Quote
#10
De vertrek en aankomst tijden zijn niet verkeerd. Nu nog opzoek naar een goedkope slaapplaats, is even kijken.........
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
als snachts rond 2 uur de bar leeg was aan het lopen kwam Ialisos of Kamiros binnen, en de volgende dag smiddags kwam weer van af Rhodos om naar Peireas te gaan. de bar was aan de zee en kon iedere avond genieten.een paar meters voor kahlua.
Quote
#12
Hej Carien, ik heb nog een hangmat in de tuin haha.

Ook nog plaats op de logeerkamer ;)


Tzimis, als ik op m'n balkon zit met een heerlijk glaasje Metaxa, zie ik de Blue Star uit de verte komen.... hij vaart onder de sterren en de maan........... en ik zie hem gaan......
Quote
#13
op weg naar Kalymnos?? hoor je de zeelieden, deze liedje uit kalymnos zingen?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





de buurman op Averof str was uit Kalymnos, en deze had hij grijs gedraaid.
Quote
#14
In de Averof komen meer visrestaurantjes bij erg bijzonder daar Tzimis.
Quote
#15
(23 June 2011, 11:56)Dick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor een iedere klant die “ORISTE, is de leukste Griekse site” roept hebben wij een leuke verrassing
Griekse groet Joke en Dick

Nou begin ik toch een beetje nieuwsgierig te worden Dick ;)
Zijn er inderdaad al mensen geweest die zo naar binnen zijn gekomen?

Ik las laatst dat er de laatste tijd nogal veel Nederlanders en Vlamingen met overgewicht in hun koffers op het vliegveld van Kos stonden. Wellicht heeft het iets met deze actie te maken? Big Grin

Groetjes, Ger
Quote
#16
We hebben twee leuke dames gehad die deze melding maakten. en hebben hen verrast met een Grieks geluksschildpadje en een olijfzeepje. Vonden ze erg leuk !!

Maar gezien het aantal malen dat de link bezocht wordt verwacht ik er nog veel hahaha

Ik was verrast door het aantal malen dat de link bekeken werd, nu al meer dan 3600 x !!!

wel merken we aan onze bezoekers en klanten dat ORISTE veel lezen, dat is erg verheugend en een compliment voor jou Ger ;)

Griekse groet Dick
Quote
#17
ORISTE, is de leukste Griekse site! Bedankt Dick en Joke jullie hebben een erg leuke giftshop! Ze zijn heel aangekomen in Nederland! Groetjes Richard en Ans
Quote
#18
Wink 
Hallo Richard en Ans,

Ja, ORISTE is zeker de leukste site !!!
Bedankt voor het compliment !!

Wij vonden het een gezellige kennismaking en hopen dat jullie weer genoten hebben op Kos.

Het is hier nu iets frisser... slechts 29 graden Tongue
maar altijd beter dan de hoosbuien in Nederland haha


Griekse groet Joke en Dick
Quote
#19
Het seizoen is voorbij en wij genieten nu als "toeristen" van het eiland. Het weer is nog steeds goed.
evenals het eten en drinken :)

[Afbeelding: 4h8vht.jpg]

Het was een bijzonder seizoen met weer vele ontmoetingen. Het is leuk als mensen je weer herkennen en hun verhalen dropjes en anders lekkers met je delen.

Het was voor ons weer erg prettig "werken". Bedankt voor uw komst en het kopen bij Keramos.

Graag tot volgende seizoen, wij gaan binnenkort eventjes "overwinteren" in Nederland....brrrr
en weer op pad voor nieuwe artikelen voor 2013.

Joke en Dick, 2 vreemde KOSgangers ;)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  KERAMOS de meest originele shop van Kos Dick Gerrits 7 20.700 24 April 2013, 12:29
Laatste bericht: Dick Gerrits

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)