Even voorstellen
#1
YASSAS,

Ook ik wil me even voorstellen.
Ik ben Els Cuijpers en fervent Griekenlandfan!!!!!!
Samen met mijn man Jac hebben we al veel gezien in Griekenland maar we zijn er nog lang niet uitgekeken. Daarom hebben wij vandaag ook weer een vakantie geboekt en gaan naar Samos en wel naar Agios Konstantinos. We laten er ons weer eens verrassen, maar ook dit zal wel weer de moeite waard zijn.
!!!!!!!!!!!!!!!
Dus mocht er iemand leuke tips hebben......... we horen het graag!!!!!!

Kwam deze site toevallig tegen en dacht die komt bij mij de favorieten.
Complimenten hoor!!!
Zal er vaak informatie afhalen.

YASSOU[/font]

Quote
#2
welkom op het forum Els en Jac
maar als jullie leuke tips hebben kun je ze ook met ons delen
en alvast een prettige vakantie

groeten ger
Quote
#3
Welkom hier Els en Jac

groeten van Petra gremo
Quote
#4
Welkom op Oriste Els, leuk dat je ons forum hebt gevonden. Er lezen en schrijven hier nog meer mensen die Samos als favoriete eiland hebben (Wick woont er zelfs) dus met de tips gaat het ongetwijfeld helemaal goed komen. Wij waren er voor het laatst in 2002 dus eventuele tips mijnerzijds zijn niet echt actueel. Wat ik wél nog weet is dat Samos ons erg goed is bevallen (wij zaten in Votsalakia).

Veel lees- en schrijfplezier op Oríste Els up

Ger
Quote
#5
Hallo Ger,

Nog bedankt voor het bericht ga maar gelijk ff proberen of het zo ook lukt.
Is allemaal nog ff nieuw maar we komen er wel uit.

Hoop dat er mensen nog leuke voorstellen hebben voor Samos .
Leuke plekjes, waar we zeker naar toe moeten gaan enz. enz.

We wachten rustig af!!!!!!
Groetjes Els
Quote
#6
Ik woon er half; het was voor ons liefde op het eerste gezicht toen we er in 2005 voor de eerste keer kwamen.
Tips .... tja ... er is zoveel te doen .... cultuur, historie, wandelen, zonnebaden, zwemmen, terrasje pakken, excursies met een boot, lekker eten, muziek luisteren, tochtjes op de brommer of met de auto, ... wat wil je?
Quote
#7
Hallo Jac en Els Cuijpers,

Allereerst van harte welkom op dit fijne forum.animated flag

Ik sluit mij aan bij ElsR; begin eerst eens met Googelen er is zoveel te vinden over Samos en stel dan een specifieke vraag. Dan probeer ik jullie een zo goed mogelijk antwoord te geven.

Grtz.Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#8
Yassou

Nou wij gaan Naar Agios konstantinos. We zijn hier voor 9 jaar terug geweest. Vond dit toen al een keimooie plaats.
Niet druk lekker rustig maar wil je iets levendiger Samos stad is dichtbij!!!
Maar kun je er tegenwoordig ook fietsen huren??????? Of is dit geen aanbeveling????
En hoor van velen de nachtegaalvallei zou een aanrader zijn wij zijn er toen niet geweest.
Maar we laten ons verrassen en het kan niet tegen vallen want we zitten tenslotte in Griekenland over 3 weken!!!!!!
Alvast bedankt voor de reacties!!!!

Groetjes Els en Jac
Quote
#9
Een fiets huren is de perfecte manier om in alle rust Samos te ontdekken.
Verhuur van fietsen in Pythagorio en Kokari.

Nachtegaalvallei (Manolatis) is een must, vooral in de ochtend na zonsopgang een gratis concert van de nachtegalen.

Grtz.Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)