Grieksegids nieuws
Nieuwe receiver
#1
Hallo allemaal,

Ik kom juist van de sat-winkel, weer wat vragen, antwoorden en tegenvragen, maar.... Huh

Ik ben van plan om de SAB Ultimate HD te kopen, dit is voor z'n prijs een goed uitgerust toestel, dacht ik zo, want Sateliet is nog steeds niet mijn hoofdvak. Undecided

Ik wou ook eens weten of er iemand ervaring heeft met het opnemen van receiver naar ext. HD via USB of SATA en dan deze aansluiten op PC voor bewerking, kan dit of kan dit niet?

Reeds bedankt op voorhand, grts, efxaristo

Choreftis.
Quote
#2
De kogel is door de kerk, ik heb de SAB Ultimate HD ontvanger gekocht met een Technomate TM-2200 diseque motor. Static

Hellas staat al geprogrammeerd, en nu nog de motor, daar zal ik nog wel een kluif aan hebben denk ik. Confused

Choreftis.
Quote
#3
Proficiat Choreftis! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Ik heb er eerlijk gezegd zelf geen ervaring mee maar hoor er wel veel positieve dingen over up

Wat die motor betreft, dat komt wel goed hoor. Alles valt of staat met een nauwkeurige en 100% loodrechte montagebeugel (stang). De rest wijst zich vanzelf.

Succes, Ger


(11 August 2009, 15:15)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De kogel is door de kerk, ik heb de SAB Ultimate HD ontvanger gekocht met een Technomate TM-2200 diseque motor. Static

Hellas staat al geprogrammeerd, en nu nog de motor, daar zal ik nog wel een kluif aan hebben denk ik. Confused

Choreftis.
Quote
#4
En, Choreftis, ben je al een beetje thuis in de mogelijkheden van je nieuwe receiver? En hoe staat het met de motor, doet ie het al?

Ger


(11 August 2009, 15:15)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.