Pastitio
#1
Graag wil ik jullie allemaal mee laten smullen van een lekker recept waar ik steeds weer goed mee voor de dag kom als ik eens vrienden uitnodig voor een Grieks etentje.
En wel Pastitio. Een heerlijk Grieks pasta oven gerecht.
Je serveert er een lekkere Griekse salade bij en een ik doe er nog een tonijn salade bij en zelfgemaakte zaziki!!!
En smullen maar.

Ik probeer het recept als bijlage bij te sluiten.

Kali Orexi


.doc   Pastitio.doc (Grootte: 473 KB / Downloads: 142)
Quote
#2
Els,

ik ben geen keukenprinses maar ik denk dat zelfs ik dit moet kunnen maken.
klinkt erg lekker en ik ga het dan ook zeker proberen.
Dank je wel!

Petra
Quote
#3
Els, ik heb dit recept gisteren gemaakt voor ons bezoek. M'n complimenten hoor, het was overheerlijk, m'n gasten waren enthosiast en vroegen meteen ook het recept :)

:efch1:
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#4
(06 July 2011, 23:35)Els Cuijpers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Graag wil ik jullie allemaal mee laten smullen van een lekker recept waar ik steeds weer goed mee voor de dag kom als ik eens vrienden uitnodig voor een Grieks etentje.
En wel Pastitio. Een heerlijk Grieks pasta oven gerecht.


Foei Els, zo'n lekker gerecht en dan Bechamelsaus uit 'n pakje Huh

Quote
#5
Koukla het doet me goed dat er al iemand het recept gemaakt heeft.
Ik krijg zelf ook altijd complimenten dat het lekker smaakt.
En Maria ja ik weet het maar de bechamelsaus uit het pakje is snel en erg gemakkelijk. Heb het eens geprobeerd om de saus zelf te maken maar het is best wel veel werk en moet zeggen dat die uit het pakje ook lekker smaakt!!!!! En.........ik heb het recept van een vriendin uit Griekenland en............zelfs zij gebruikt een pakje !!!!!!!
Volgende recept zal een tonijn salade zijn ook een erg lekker recept!!!

Wel Koukla en Maria bedankt voor jullie reactie is toch wel weer altijd leuk om te horen dat er mensen zijn die het recept maken.!!!!!

Groetjes Els
Quote
#6
nou ik zou het wel eens willen proberen die tonijn salade van jou of die pastitio

groeten ger
Quote
#7
@Els, ik weet dat de moderne Griekse vrouw zich vergrijpt aan pakjs en zakjes van maggi en knorr. Jammer want een zelfgemaakte bechamel is toch echt lekkerder ook al kost het wat aandacht (blijven roeren :) )
@Ger 64, met de pastichio kun je in ieder geval aan de slag. Big Grin
Quote
#8
nou Maria ik zal Petra netjes vragen als ze het een keer voor me wil maken (ze kan zeer goed koken)

groeten ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)