Reisweg Kreta
#1
Wij gaan in aug naar Anissaras
Is er iemand die mij vanaf de luchthaven Heraklion via de snelweg,kan zeggen welke afrit wij het beste nemen aub
PS: komen pas laat in de avond toe
mvg
Quote
#2
Heb ik ook 2 vragen voor jou, heb je al eens op Kreta of Griekenland in het pikkedonker gereden (ik bedoel echt donker) en welk app/hotel heb je.
Vanaf het vliegveld ga je richting Agios Nikolaos, neem na ongeveer 20km de afslag Gouves en volg de New National Road richting Hersonisos, eerst komt Gouves, dan Analipsi, en daarna Anisaras, wordt wel even zoeken waar je moet zijn,of kijk even op Google Earth
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hallo Arthur
Bedankt voor je reactie
-Wij hebben nog niet in het pikkedonder gereden op Kreta
-Ons verblijf wordt "Oasis Beach Hotel "Anissaras
Als je nog raadgevingen en of advies hebt,horen wij deze graag
Alvast hartelijk dank
Quote
#4
Hallo Bali,
via,, Google street,, Kan je de route opzoeken , ik hoop dat je dit kan gebruiken ..
Zo te zien is niet ver van het vliegveld,maar zoals Arthur al zei, het is er s'avonds echt pikkedonker ..
Quote
#5
Stuur me even een E-mail ik woon er vlakbij kan je een erg goede route geven email is info@analipsi.eu en het is prima te doen hoor rustig autorijden in het donker.
Quote
#6
(11 July 2011, 18:18)Gast schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Stuur me even een E-mail ik woon er vlakbij kan je een erg goede route geven email is info@analipsi.eu en het is prima te doen hoor rustig autorijden in het donker.

Waarom zet je die route niet gewoon hier neer "gast"? Zo kunnen anderen daar ook hun voordeel mee doen. Of is het een "geheime" route Huh

Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#7
info@Analipsi.eu èn een mailtje sturen ?????

Kees is gearriveerd op dit forum !
Quote
#8
Wie is Kees? Hij woont in Griekenland aan het vlaggetje te zien :)
Welkom op dit forum Kees, meldt je even aan als lid en vertel, vertel ;)
Waar woon je op Kreta?
Quote
#9
Ik wil zoals altijd gewoon mensen helpen niet afschrikken desnoods ophalen op het vliegveld en begeleiden naar het hotel,
kleine moeite om dat te doen maar net zoals op de prikpagina heeft een klein groepje daar wat problemen mee.
Geen enkele bij bedoeling gewoon meedenken en proberen om mensen een goede vakantie te bezorgen in plaats van alleen maar commentaar te leveren en een zeer globale route te geven,
Quote
#10
(11 July 2011, 19:42)Gast schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geen enkele bij bedoeling gewoon meedenken en proberen om mensen een goede vakantie te bezorgen in plaats van alleen maar commentaar te leveren en een zeer globale route te geven,

(11 July 2011, 19:42)Gast schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik wil zoals altijd gewoon mensen helpen niet afschrikken desnoods ophalen op het vliegveld en begeleiden naar het hotel,
kleine moeite om dat te doen maar net zoals op de prikpagina heeft een klein groepje daar wat problemen mee.
Geen enkele bij bedoeling gewoon meedenken en proberen om mensen een goede vakantie te bezorgen in plaats van alleen maar commentaar te leveren en een zeer globale route te geven,

Nou, dat klinkt al goed Kees (neem aan dat de naam klopt?) Leuk dat je ons forum hebt ontdekt. Ik zou zeggen schroom niet, wordt lid (Kees klinkt leuker dan "gast") en doe gezellig mee hier, je hebt vast wel wat leuke tips in petto om leden van dit forum het verblijf op Kreta leuker te maken. Ook namens mij alvast van harte "Kalos Irthate" :)



Quote
#11
(11 July 2011, 16:04)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Bali,
via,, Google street,, Kan je de route opzoeken , ik hoop dat je dit kan gebruiken ..
Zo te zien is niet ver van het vliegveld,maar zoals Arthur al zei, het is er s'avonds echt pikkedonker ..

Huh, ik had bij dit berichtje een link geplaatst van een kopy van google street , (de routebeschrijving en de kaart) waar Bali misschien mee geholpen kan worden en dat is er nu af ......mag dat soms niet zo'n ,link plaatsen? Huh


Quote
#12
(11 July 2011, 20:15)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Huh, ik had bij dit berichtje een link geplaatst van een kopy van google street , (de routebeschrijving en de kaart) waar Bali misschien mee geholpen kan worden en dat is er nu af ......mag dat soms niet zo'n ,link plaatsen? Huh

Tuurlijk mag dat Wilma, waarom zou dat niet mogen? Ik heb even in de beheersmodule gekeken en zie dat je het bericht naderhand nog hebt aangepast. Kan het zijn dat je toen ook die link plaatste en vergat op te slaan? Mocht je de link nog hebben wil je 'm dan alsnog even plaatsen?

Quote
#13
Ok Hier is het dan :)

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&daddr=Anissaras,+Chersonisos,+Griekenland&hl=nl&ll=35.353776,25.234909&spn=0.22737,0.445976&sll=35.603719,25.037842&sspn=7.250888,14.27124&geocode=FSlEGwId0iiAASHSruAQ2vyZKw%3BFSgwGwIdykiDASnvuXbG2GWaFDHAn8J0L70ACg&mra=ls&t=h&z=12
Quote
#14
[quote='Gast'
Ik wil zoals altijd gewoon mensen helpen niet afschrikken desnoods ophalen op het vliegveld en begeleiden naar het hotel,
kleine moeite om dat te doen maar net zoals op de prikpagina heeft een klein groepje daar wat problemen mee.
Geen enkele bij bedoeling gewoon meedenken en proberen om mensen een goede vakantie te bezorgen in plaats van alleen maar commentaar te leveren en een zeer globale route te geven.
Beste kees, laten we het leuk houden op dit prikbord,je gaat toch niet ook hier het forum verpesten met jou uitspraken, doe dat AUB op het Kreta prikbord.

grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#15
Mensen niet zo'n kort lontje he!!
Ken het Kreta prikbord niet en wil het ook niet kennen als het zo scherp toe gaat daar. Maar hier kunnen we toch gewoon vriendelijk zijn naar elkaar?
Quote
#16
(11 July 2011, 21:17)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste kees, laten we het leuk houden op dit prikbord,je gaat toch niet ook hier het forum verpesten met jou uitspraken, doe dat AUB op het Kreta prikbord.[/color][/size]
grz Arthur

Sorry hoor maar ik begrijp hier helemaal niets van Huh
Kan met de beste wil niets raars aan Kees' bericht ontdekken, zullen we iedereen hier in z'n/haar waarde laten totdat er gegronde reden is om aan iemands oprechtheid te twijfelen? In de tijd dat ik hier meelees heb ik nog geen onvertogen woord gelezen, zullen we dat ook in de toekomst zo houden? Dit is duidelijk niet het Kreta-prikbord. En mochten jullie elkaar niet kunnen pruimen reageer dan ook niet op elkaar. Efcharisto para poli !!
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#17
(11 July 2011, 21:25)Koukla schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(11 July 2011, 21:17)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste kees, laten we het leuk houden op dit prikbord,je gaat toch niet ook hier het forum verpesten met jou uitspraken, doe dat AUB op het Kreta prikbord.[/color][/size]
grz Arthur

Sorry hoor maar ik begrijp hier helemaal niets van Huh
Kan met de beste wil niets raars aan Kees' bericht ontdekken, zullen we iedereen hier in z'n/haar waarde laten totdat er gegronde reden is om aan iemands oprechtheid te twijfelen? In de tijd dat ik hier meelees heb ik nog geen onvertogen woord gelezen, zullen we dat ook in de toekomst zo houden? Dit is duidelijk niet het Kreta-prikbord. En mochten jullie elkaar niet kunnen pruimen reageer dan ook niet op elkaar. Efcharisto para poli !!

Nou dat klinkt inderdaad goed Kees, Een geweldig idee ! Je denkt idd zeer goed mee! Zeker weten! ALS je mensen wilt begeleiden ,,midden in de nacht,, van het pikdonkere vliiegveld naar hun appartement/of Hotel --Dat ze met een gerust hart achter je aan kunnen rijden tot hun logeeradres ! Mooier kan het niet.. Dat is is een droom en inderdaad stukken beter dan zo,n Globale route te leveren!! (waar ikzelf overigens zelf in het verleden heel veel aan hebt gehad!) Maar goed, dit idee is idd stukken beter!
Ik zou zo zeggen...zet hem op, we horen het wel van Bali of andere Kretagangers hoe het is gegaan..
Dit was een heel leuk aanbod van je en ik hoop dat er heel veel mensen gebruik van zullen gaan maken!! Veel succes hiermee !
een goede nacht nog verder






Quote
#18
Hallo Oriste vrienden

Hartelijk dank voor alle info,wij zullen er zeker gretig gebruik van maken.

"Gast" bedankt voor de wel zeer duidelijke en gedetailleerde informatie ,met deze uitleg moeten wij zeker ons hotelletje vinden.
Ook met je algemene info voelen wij ons al veel meer op ons gemak .

Wij verheugen ons,gebruik te kunnen maken van Oristo forum en hopen in de toekomst nog veel van jullie ervaringen te mogen mee pikken.

mvg
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)