wie kan mij helpen
#1
Hallo,wie woont er in de buurt van Zaros-Kreta en wil mij helpen de schotel goed te plaatsen ook de skew afstellen voorheen werd dit gedaan door een "monteur" uit Mires maar we twijfelen of deze wel eerlijk is we moeten steeds weer iets nieuws kopen b.v ieder jaar een nieuwe LNB ook pas weer een nieuwe ontvanger gekocht en nog steeds problemen met RTL ontvangst.
Wie wil ons helpen of weet een goede monteur in de buurt.
Alvast bedankt !!!
Quote
#2
Dag Sinta, allereerst welkom op dit forum.
Als ik op vakantie op Kreta zou zijn zou ik je best even willen komen helpen maar ik zit nét één eilandje verderop (Kythira) :)

Elk jaar een nieuwe LNB lijkt me ook zwaar overdreven, tenzij je misschien een extra satelliet aan je lijstje hebt toegevoegd. Een LNB gaat normaliter járen mee.......

Ik hoop dat er hier mensen meelezen die op Kreta wonen danwel iemand daar weet die je verder kan helpen.
Heb je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




al gelezen? Daar staan enkele installateurs.

Andere optie: kunnen we je hier niet virtueel verder helpen? Jij schrijft wat je tot nu toe al gedaan hebt en met welke apparatuur en proberen je zo stap-voor-stap verder te helpen.

Ger



(10 August 2009, 20:36)sinta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




we moeten steeds weer iets nieuws kopen b.v ieder jaar een nieuwe LNB ook pas weer een nieuwe ontvanger gekocht en nog steeds problemen met RTL ontvangst.
Quote
#3
Bedankt Ger en alvast een fijne vakantie!!!
Ook zoiets moet er ineens een dubbele LNB op ook voor hotbird we kijken er nooit naar we kijken Griekse zenders via de antenne gaat prima.
We wachten even af en hopen dat er iemand ons kan helpen.
Groetjes uit Zaros.

(11 August 2009, 08:51)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag Sinta, allereerst welkom op dit forum.
Als ik op vakantie op Kreta zou zijn zou ik je best even willen komen helpen maar ik zit nét één eilandje verderop (Kythira) :)

Elk jaar een nieuwe LNB lijkt me ook zwaar overdreven, tenzij je misschien een extra satelliet aan je lijstje hebt toegevoegd. Een LNB gaat normaliter járen mee.......

Ik hoop dat er hier mensen meelezen die op Kreta wonen danwel iemand daar weet die je verder kan helpen.
Heb je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




al gelezen? Daar staan enkele installateurs.

Andere optie: kunnen we je hier niet virtueel verder helpen? Jij schrijft wat je tot nu toe al gedaan hebt en met welke apparatuur en proberen je zo stap-voor-stap verder te helpen.

Ger



(10 August 2009, 20:36)sinta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




we moeten steeds weer iets nieuws kopen b.v ieder jaar een nieuwe LNB ook pas weer een nieuwe ontvanger gekocht en nog steeds problemen met RTL ontvangst.
Quote
#4
Laten we hopen dat er hier mensen meelezen die een goede monteur voor je weten te vinden op Kreta.

By the way, je schrijft dat je Griekse zenders via antenne kan ontvangen. Hoe gaat dat in Kreta? Nog steeds op de ouderwetse analoge manier of via het digitale DVB-T? Mocht je daar iets over kunnen/willen zeggen zou je er dan in de sectie "DVB-T stand van zaken" iets over willen schrijven? Op dit forum is er namelijk nog niet zoveel over te lezen helaas.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is de link naar die sectie.

Ger

(11 August 2009, 12:03)sinta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




we kijken Griekse zenders via de antenne gaat prima.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)