500 (inmiddels 1000) leden!
#1
[Afbeelding: 500leden.jpg]

Vandaag heeft het 500e lid (Henny) zich aangemeld op dit forum. In de amper 2 jaar dat dit forum bestaat is het uitgegroeid tot een virtueel stukje Griekenland waar duidelijk behoefte aan bleek te zijn en waar veel mensen plezier aan beleven. Oriste is inmiddels een Griekse "vraagbaak" van formaat geworden.

500 leden is toch een aantal om even stil bij te staan. Kwamen er in het begin enkele leden per maand bij, al gauw werden dat er enkele per week en nu zelfs per dag. Leuk ook om te zien dat een groot aantal leden niet alleen lid werd om de links te kunnen zien maar ook daadwerkelijk mee doet. Volgens de statistieken wordt 39% van alle leden zelfs gezien als "actief lid" en da's best een hoog percentage.

Bij deze wil ik alle leden bedanken voor de leuke en minder leuke, interessante, informatieve, grappige of andere input maar vooral voor de fijne sfeer op dit forum waar (bijna) iedereen elkaar in zijn/haar waarde laat. En dat is op andere fora (prikborden!) wel eens héél anders ;)


Efcharisto para poli!!


Mochten er nog leden zijn met tips om dit forum nóg aantrekkelijker te maken hoor ik dat natuurlijk graag.


Ger
Quote
#2
Ger ik neem aan dat op Heerlerhei vlaai is, doe mij maar rijsten met slagroom, of abrikozen met streepjes of de overheerlijke advokaat vlaai wel van de warme bakkerup
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Er gaat niets boven een echte Limburgse rijstevlaai zonder slagroom.
Helaas zal het een virtuele moeten zijn, want zelfs al zou je me uitnodigen om een vlaaivorkje mee te prikken: overmorgen stappen we weer in het vliegtuig naar Kreta voor een vakantie van 6 weken in ons huisje up groet

@ Arthur
Ik had me voorgenomen eens in AG langs te rijden om een frappe (ofzo) op een terrasje met jou te nemen. Jammer, je bent er niet.
Een volgende keer dan maar.
Quote
#4
Kom je dit najaar nog?? voor de (vaste) prikkers heb ik nog een verrassing in petto@Wilma weet wat.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
gefeliciteerd forum redactie want zonder juli inzet was het zeker niet geluk

groeten ger
Quote
#6
GEFELICITEERD !!!!!!!!!

500 leden!!! lovegreece

Dat is een mooi getal, en voor je het weet Ger zit je aan de 1000.!!

Groetjes Els
Quote
#7
Gefeliciteerd allemaal. Dit is een leuk, gezellig en informatief forum en vooral niet te ingewikkeld. Houden zo! bravo

groetjes Anoushka
Quote
#8
Ger Hartelijk Gefeliciteerd , Op naar de duizend....
En dat je nog vele jaren een oogje in het zeil mag houden ...


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#9
van harte gefeliciteerd Ger !
Quote
#10
Ger ook van mij van harte met deze mijlpaal.
Op naar de 1000.
Christos.
Quote
#11
Gefeliciteerd met dit fantastische resultaat Ger!
Het is een forum uit de "vijfhonderd", uit de duizend komt nog!

Quote
#12
Ger proficiat!!!
Het is altijd leuk om hier iets op te zoeken/te lezen en inderdaad de sfeer is altijd prima.
Dus "Ga zo door" en je zit binnenkort op de 1000!!!! ;)
Quote
#13
Ger,
Van harte en met bewondering. Houd het strak hè. Ik heb het dagelijks enorm naar mijn zin. Dank. Cor.
Quote
#14
Eindelijk een forum gevonden met een groot aantal deelnemers en lezers.
Van harte gefeliciteerd, Ger, en dat het aantal zeker mag groeien tot het dubbele. Eén grote Griekse familie.
Of... zoals op mijn fotootje vrij duidelijk: YAMAS !!!!!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#15
(12 July 2011, 18:06)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kom je dit najaar nog?? voor de (vaste) prikkers heb ik nog een verrassing in petto@Wilma weet wat.

@Arthur
Misschien in oktober/november maar dat is nog niet zeker.
Mochten we dan komen, dan stuur ik je een berichtje.
Quote
#16
gefeliciteerd Ger!
Je hebt duidelijk een "gat" opgevuld.

Petra

p.s. Heerlerheide?? ik heb lang geleden op het Vrieheidepark gewoond....
Quote
#17
(13 July 2011, 07:38)Petra schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




p.s. Heerlerheide?? ik heb lang geleden op het Vrieheidepark gewoond....

Ja, dat ken ik wel; zelf woon ik in het gedeelte bij het winkelcentrum.
Van Heerlerheide naar Friesland, da's nogal een verschil ;)

Quote
#18
nee niet Friesland... West-Friesland, das in de kop van Noord-Holland (zeg maar het neusje ;))
maar ja hier kom ik vandaan, Heerlen was een tussenstop vanwege het werk van mijn toenmalige partner...
Quote
#19
VAN HARTE!!!! Static
Quote
#20
Thumbs Down 
Ger, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en inderdaad:

op naar de 1000 leden
graciosameisje's signatuur 'Ετσι είναι η ζωή

Quote
#21
Gefeliciteerd met het behalen van de 500 leden.
Ik lees al een jaar mee maar ik ga dadelijk proberen mij aan te melden.
Op naar de 600 dus.....
Quote
#22
Ger, van harte gefeliciteerd.
Quote
#23
Namens Sonja en Leo gefeliciteerd met deze mijl paal,want 500 leden is niet niks,en voor iedereen nog veel plezier met dit forum.
Quote
#24
Ook van mij een dikke proficiat! Het is altijd leuk een bezoek te brengen aan deze site, ook al post ik bijna nooit. Bedankt aan de moderator voor al de tijd en energie! Bedankt aan de leden voor de fijne sfeer en de vele tips!
Christa
Quote
#25
Toevallig zag ik:
Er staan nu 597 leden op de lijst Nog 3 te gaan, wie wordt het 600e lid?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#26
Inderdaad, dit gaat wel erg snel!
In anderhalve maand tijd zijn er weer bijna 100 leden bijgekomen.
Het wordt nog eens wat hier op Oríste!

Maar, gezellig toch?

Quote
#27
(30 August 2011, 21:35)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Toevallig zag ik:
Er staan nu 597 leden op de lijst Nog 3 te gaan, wie wordt het 600e lid?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Voor het eind van het jaar zullen het er wellicht 1000 zijn

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#28
geweldig toch!!! stel je voor eind dit jaar 1000 leden perfecte score voor een perfecte site.
complimenten ger en ook iedereen die hierzo op veel alle daagse dingen reageren
gr jonelka
Quote
#29
[Afbeelding: bhj0jb.gif] proficiat, al ben ik nog niet zolang lid, toch heb ik al heel wat leuke reacties mogen lezen.
Quote
#30
Ik denk dat het enorme succes van dit forum onder meer te danken is aan de goede en gemoedelijke sfeer die hier heerst, het hoge informatieve gehalte en daardoor weer het grote aantal actieve leden. Terwijl je je op andere fora tegenwoordig wel 10 keer bedenkt voordat je iets plaatst/vraagt omdat de kans groot is om daar in het belachelijke getrokken te worden laat iedereen elkaar hier in zijn of haar waarde. Verder worden rommel en spamberichten meteen verwijderd en zijn er op dit forum gelukkig geen internettrollen actief. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, kijk maar eens op andere Griekenlandfora hoe stil het daar is terwijl er bij Oriste altijd wel wat te beleven/lezen valt.

sirtaki sirtaki sirtaki sirtaki
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#31
Ger gefeliciteerd met de 500 aanmelding. Op naar de 1000 groet Albert
Quote
#32
hallo ger ,als het zo door gaat zijn die 1000 leden er zo.
mijn dank voor de goede informatie .
Quote
#33
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




John ,Welkom en Gefeliciteerd namens de feestcommissie ,jij bent nl nummer 600 van de hele rij leden vlaggetje.gif

Op naar de 700...
Quote
#34
(03 September 2011, 12:52)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




jij bent nl nummer 600 van de hele rij leden vlaggetje.gif

John is er helemaal sprakeloos van geworden Big Grin
Quote
#35
Nu nog maar 2 te gaan,,,,Wie wordt nr.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#36
Wat een mooi resultaat voor dit forum. Ook al post ik niet zo vaak, ik waardeer het zeer. Initiatiefnemer en beheerder bedankt!
Quote
#37
[Afbeelding: 24ezv40.jpg]
[Afbeelding: 24ezv40.jpg]

Proficiat de volgende 500 zullen nu sneller gaan!

Gryz.Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#38
De titel van deze (oudere) topic zorgt voor verwarring, inmiddels telt het forum zoals Wilma terecht opmerkt bijna 700 leden; je kunt dat zien op de indexpagina helemaal onderaan onder het kopje "statistieken".

Het gaat inderdaad erg snel allemaal, in juli het 500e lid, september de 600e en deze week kunnen we ongetwijfeld de 700e Griekenland-fan begroeten. En dan te bedenken dat het forum onlangs is opgeschoond en een flink aantal langdurig ongebruikte accounts is verwijderd........

Ik had nooit durven dromen dat dit forum ooit zo populair zou worden Blush . Daarnaast vreesde ik dat het aantal nieuwe berichten naar aanleiding van de problemen in Griekenland en het einde van het vakantieseizoen flink zou gaan inzakken maar ook hier blijkt het tegendeel :) , het is en blijft redelijk druk en dus gezellig op het forum.

Ger
Quote
#39
Momenteel zijn er 699 leden.
Nog eentje, en dan...
... Y A M A S !!!!!!!
Tongue Tongue Tongue

Bij deze gelegenheid: Ger, je mag fier zijn op je forum. Het is een mooie ontmoetingsplaats geworden van Grieken en niet-Grieken, maar vooral voor iedereen die het hart aan Griekenland verloren heeft, of er benieuwd naar is.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#40
Het 700ste lid mag toch wel extra in het zonneschijn worden gezet. Top, zo'n resultaat in korte tijd!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)