500 (inmiddels 1000) leden!
#41
Scared
Hihi, Hij of Zij durft niet /iedereen wacht af..
Quote
#42
Hi Ger, ook in Poeldijk is het bericht binnen gekomen dat de 500 is gepasseerd. GEFELICITEERD voor je prachtige werk wat je heb geleverd.

Gr Marijke en Cornelios
Quote
#43
@Wilma: drempelvrees misschien? Big Grin

@Papajani:

(10 November 2011, 10:50)papajani schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hi Ger, ook in Poeldijk is het bericht binnen gekomen dat de 500 is gepasseerd.

Niet doorvertellen hoor maar het zijn er inmiddels bijna 700!

Ger

Quote
#44
[Afbeelding: 14k8vbr.jpg] Op naar de duizend,gefeliciteerd
Quote
#45
En wie wordt de 700e dan?????
Quote
#46
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En dat is Connie !
Welkom jij bent nu nummer nu nr 700 van de hele rij leden
Quote
#47
Inderdaad, dat is Connie :)

Dus Connie, ook jij
[Afbeelding: ki.jpg] (hartelijk welkom)
op Oríste.

Héél veel lees- en schrijfplezier hier op 't forum samen met de 699 anderen die je inmiddels voorgingen! Leuk dat de Griekse "fanclub" ondanks de vervelende periode in het land toch zo stabiel blijkt te blijven. Vanochtend nog ontving ik een mailtje van iemand die schreef dat haar liefde voor het land helemaal voorbij was met het verzoek haar Oríste-account te verwijderen. Aldus geschiedde........

Ger
Quote
#48
Ik voel me vereerd, ga mijn best doen om dit forum eer aan te doen...........
Mijn liefde voor Griekenland/Kreta gaat niet zo snel voorbij, heb meer de arme bevolking te doen.
Quote
#49
Welkom hier Connie, we zien je in april, grz van ons.
(11 November 2011, 20:58)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik voel me vereerd, ga mijn best doen om dit forum eer aan te doen...........
Mijn liefde voor Griekenland/Kreta gaat niet zo snel voorbij, heb meer de arme bevolking te doen.

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#50
[Afbeelding: qoy2p0.gif]

Ook wij vinden het geweldig,van harte namens Sonja en Leo.
Kunnen dit forum niet meer missen.Worshippy
Quote
#51
Nu nog 5 te gaan,, wie wordt nr
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van de hele rij ..?
Quote
#52
nog 1 te gaan tot de 800 !!!

Quote
#53
Hoera!
We zitten aan 800!
Welkom aan Anja!

... op naar de 1000, in 2012!!!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#54
Zo , nu weer even wat leuks tussendoor ,,de rode draad,,
Nummer 900 is alweer een feit :) en dat was ..rako..
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gefeliciteerd


Quote
#55


Dit jaar gaat het echt gebeuren met het getal 1000.
[Afbeelding: 6904dj.jpg]

Bravo.
Quote
#56
Joh, in anderhalve maand van 800 naar 900.
En dan is het nog niet eens 'seizoen'.
Als het zo door gaat gaat dit forum soepeltjes naar de 2000 leden dit jaar !
Quote
#57
@Ger, daar kunnen andere forums toch echt een puntje aan zuigen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#58
Over een goeie week 1000 leden?
Bravo Ger!
Ftoe, ftoe na mi se matiaksoume!
Moeilijk om in het nederlands te zeggen. Iets van ' laat t boze oog uit de buurt blijven."
Quote
#59
Gezocht : nog 12 leden!
Quote
#60
Ik heb even reclame gemaakt voor het forum op de Facebook groep van de Nederlandse Vereniging in Athene dus ik hoop dat er nog snel wat nieuwe leden bij zullen komen. ;)
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#61
Nog amper 2 leden, die de weg nog niet vonden, en dan... zijn we hier met 1000 leden!

Ger, wordt het een tournée générale? Big Grin
Zet je de retsina en ouzo al koud? Tongue
Er mag voor de gelegenheid best ook wat souvlaki en tiropita zijn.

Mijn beste gelukwensen voor Oríste, en voor Ger!
efcharisto
Welkom aan de grote duizendkoppige familie!

-----------------
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#62
Misschien moeten we over een tijdje wel de Kuip of de AmsterdaArena afhuren Big Grin
Een lekker Grieks drankje gaat vast wel lukken via Martin; nou alleen nog een leuke act :)
Quote
#63
ik denk dat hij dat moet sponsoren met een paar vaten wijn en wat damitzanes tsipouro.
Quote
#64
Volgens mij wil iedereen de 1000e worden, het lijkt wel of er de laatste tijd stagnatie is :). Denk dat als nummer 999 binnen is de 1000e meteen erachterna komt Big Grin
Quote
#65
Als het 1000ste lid zich aanmeld, krijgt zij/hij van mij een rondvaart voor 4 personen door de Mirambello baai rond Agios Nikolaos, met deze kaik
mooier kan ik het niet maken.

[Afbeelding: 20gxwjt.jpg]
And the winner is Cornelius, is het de oude of is er een nieuwe?
Als de (winnaar, afwachter) geen gebruik maakt van mijn aanbod geef ik hem graag door aan het 1001ste lid.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#66
Van Harte Gefeliciteerd Ger,

1000 leden !!!!

Een groter compliment kun je in zo'n korte tijd niet krijgen.

ga door en veel succes,

Griekse groet vanuit Kos,

Dick
Quote
#67
Gefeliciteerd met dit groot aantal
het aantal is niet zo belangrijk,als de sfeer maar goed is,en het nieuws,wat we uitwisselen
Ger en Jose
Quote
#68
(27 March 2012, 18:58)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gefeliciteerd met dit groot aantal
het aantal is niet zo belangrijk,als de sfeer maar goed is,en het nieuws,wat we uitwisselen
Ger en Jose
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Proficiat Ger! goedgedaan

Quote
#69
[Afbeelding: 1ze8q55.gif]
Quote
#70
We komen even op de koffie en vlaai @Ger in juni.
Gefeliciteerd
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#71
(27 March 2012, 19:18)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




We komen even op de koffie en vlaai @Ger in juni.
Gefeliciteerd

Je bent van harte welkom hoor! Ik heb alleen geen kaik om mee rond te gaan varen Big Grin
Maar een lekker bakkie met Limburgse vlaai staat altijd klaar.
Quote
#72
1000 leden!

Ik stel me het begin van het forum feestje, naar aanleiding van de 1000 leden, wat voor zoals in:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





waar Ger de man met zwarte pet is, in het begin van het filmpje. Ger begint als eerste, er durven enkelen volgen, en dan groeit de groep aan.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#73
Op naar de 2000 dus!!!!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#74
Hartelijk Gefeliciteerd Ger,
Inderdaad zoals hier boven al mensen schreven het gaat niet zozeer om t aantal leden maar om wat er geschreven wordt. Ik ben het daar helemaal mee eens maar de organisatie, het hier en daar bijsturen en jouw verfrissende ideeen zijn daarbij denk ik wel heel erg belangrijk. Mijn complimenten en groeten uit Kos.
Nu maar zeggen ga zo door naar de 1500!
Nanny
Sorry, ik zie nu dat Ado wat royaler inschat dan ik, maar ik ga mee hoor ok op naar de 2000!
Quote
#75
Van harte gefeliciteerd Ger,

Je hebt in korte tijd een geweldige Site gemaakt, veel mensen een plezier gedaan met goed beleid!!
Wij hebben gisteren voor alle leden ( en een paar extra) een kaars opgestoken met de wens dat we met zijn allen nog veel plezier van Oriste mogen beleven.
Ze moeten wel dit jaar naar Griekenland komen om er een uit te blazen en een persoonkijke wens te doen.
LET WEL die wens komt altijd uit!!
[Afbeelding: wlcadg.jpg]
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#76
GER PROFICIAT MET DIT MOOIE RONDE GETAL !!!!!

DIT MOET JE TOCH EEN GEWELDIGE KICK GEVEN ZOVEEL LEDEN!

WIJ VOLGEN HET NOG STEEDS MET VEEL PLEZIER.
SUCCES MET DE VOLGENDE 1000 !!!!

GROETJES ELS EN JAC CUIJPERSgreeksmiley2
Quote
#77
Hartelijk Gefeliciteerd Ger met het berijkte mijlpaal op naar de 2000 [Afbeelding: greeksmiley2.gif]
Quote
#78
Geweldig wat een prestatie! Maar het is hier dan ook heel gezellig :)
Quote
#79
Hartelijk Gefeliciteerd FrankV Lidnr 1001 je hebt de bootreis die Arthur aanbood gewonnen :) Op Kreta..
Welkom op deze site!!Wij hopen dat ook jij hier vele leuke tips vanaf kan plukken van vele lieve mensen over heel Griekenland incl alle eilanden erbij ..


(27 March 2012, 16:18)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als het 1000ste lid zich aanmeld, krijgt zij/hij van mij een rondvaart voor 4 personen door de Mirambello baai rond Agios Nikolaos, met deze kaik
mooier kan ik het niet maken.

[Afbeelding: 20gxwjt.jpg]
And the winner is Cornelius, is het de oude of is er een nieuwe?
Als de (winnaar, afwachter) geen gebruik maakt van mijn aanbod geef ik hem graag door aan het 1001ste lid.


Quote
#80
Ik kreeg een paar vragen over het aantal leden dat gisteren ineens weer naar 1000 ging nadat het 1001e lid zich aanmeldde. Dat komt omdat een lid die ooit z'n wachtwoord vergeten was daarna een nieuw account aanmaakte. Hij/zij verzocht me beide accounts samen te voegen waardoor er uiteraard 1 account werd verwijderd. Dus geen 'mysterieus' gedoe maar een gewone onderhoudsactie. Dat gebeurt wel vaker hoor; klik maar eens op de naam van het nieuwste lid en kijk dan naar het getal bovenaan in de adresbalk; je ziet dan bijvoorbeeld dat het origineel lid nummer 1196 zou moeten zijn.........
Dus geen paniek, er gebeuren geen onverklaarbare dingen. Het valt normaliter ook niet op, alleen nu wel omdat het om zo'n mijlpaal gaat. Jammer eigenlijk ook dat er nu toch een beetje een 'smet' hangt rond deze feestelijke gebeurtenis Confused


Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)