Even voorstellen..
#1
Hallo,

Sinds vandaag mag ik ook "meedoen" op deze site/forum. Zowel mijn vrouw als ik zijn al lange tijd gek op Griekenland en vooral op die vriendelijke en aardige mensen. We zijn al een aantal keren in Griekenland geweest maar dat was steeds met het vliegtuig naar Athene en dan per Flying Dolphin/boot naar het eiland Spetses. Dit jaar zijn we voor het eerst op eigen houtje met de camper via Ancona en Patras 5 weken uitgebreid naar de Peloponessos geweest. Veel met de mensen gesproken en veel oude en nieuwe cultuur van dichtbij gezien. Het was meer een expeditie dan een vakantie omdat we niet alleen de meest toeristische plaatsen bezochten maar ook de gewone mensen in hun dagelijkse doen en laten. De mooiste plek die wij vinden dat we gevonden hebben is Porto Kayo, zie avatar. Het einde van de mooi provincie de Mani op de Peloponessos en het einde van de wereld bij zonsondergang. We gaan volgende jaren zeker nog terug naar Griekenland. We wensen de "gewone mens" in Griekenland veel moed en vertrouwen toe in de komende bezuinigingen.

groet
Tekemel

Quote
#2
welkom
ger en jose
Quote
#3
Welkom! Het wordt hier steeds drukker, leuker en informatiever. Allemaal Griekenlandgek en ieder heeft zo zijn verhalen. Leuk dat jullie de Pelop zo waardeerden; het is een van mijn (en misschien wel dé, maar dan doe ik toch andere regio's te kort...Rolleyes) favoriete regio's. Er is zoveel Griekenland te beleven in een te overziene straal. Heerlijk! Het zuiden van de Mani vond ik ook fascinerend, evenals Lakonia en eigenlijk ook de andere 'poot'.
Quote
#4
WELKOM!!!!!

Ook wij zijn al twee keer op de Peleponnesos geweest, en wel in Ag. Nicolaos. Het is een mooi stukje Griekenland en de Mani heeft veel indruk op mij gemaakt!! De aardige mensen het echte Griekse !!!! Wij gaan er zeker nog eens terug. Een kennis van ons heeft daar een huis gebouwd dus dat is een goede reden om nog eens terug te gaan!!! Vooral het haventje van Ag Nicolaos is een fotoplaatje.

Wij hopen dat jullie veel leesplezier gaan beleven op het forum!!!!
Groetjes Els en Jac
Quote
#5
Welkom op dit fantastische forum. Leuk te lezen dat jullie de Peloponessos zo geweldig vinden. Wij hebben tot half 2010 zo'n 24 jaar met de camper door Griekenland getrokken waarvan het grootste gedeelte wel op de Pelop. Een prachtig gebied zonder de rest van Griekenland absoluut niet te kort willen doen. Mooie stranden, leuke dorpjes, mooi binnenland en heel vriendelijke bewoners. Wij bezochten ook vaak de Epirus en hebben nu een eigen huisje in de omgeving van Preveza en genieten daar heel erg. We kijken er weer naar uit om daar naar toe terug te gaan. Eind augustus is het weer zover. We wensen jullie heel veel leesplezier en hopen dat jullie nog lang van Griekenland zullen genieten.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)