Stil rond Στην υγειά μασ
#1
Tot een tijdje geleden hadden we het hier op Oríste regelmatig over Stin Jamas. Het lijkt wel of dat programma helemaal in de vergetelheid is geraakt; we lezen er hier eigenlijk nooit meer iets over. Kijken er überhaupt nog wel mensen naar? Het is nog elke zaterdag op de ERT-buis hoor Huh
Quote
#2
@Ger, in de zomer kijk ik sowieso al weinig TV en komt daar bij dat we dan veel aan zee verblijven en hier geen schotelantenne hebben. Het enige Grieks dat ik hier hoor is via de internetradio. Ik kan wel draadloos via de laptop streamen maar dat komt er niet van.
De interesse in "Στην υγειά μας" en Griekse TV-zenders is wel maar de hardware niet Confused
Quote
#3
Ger ik kijk altijd even welke zangeresen en zangers er aan tafel zitten bij het programma "Cheers" / "Στην υγειά μας".
Heb mooie stukjes video van bekende artiesten kunnen opnemen om later rustig naar te kunnen kijken en luisteren,
kan dan het vele praten wat ik toch niet kan verstaan doorspoelen !
Heb op deze manier van een van mijn favoriete zangers Pantelis Thalassinos mooie opnamen kunnen maken.

Groet Christos. :)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Quote
#4
Doordat ik het programma Στην υγειά μασ zocht ben ik in deze discussiegroep gekomen. Het was in Utrecht te zien via de ERT via
Ziggo. Sinds enige tijd is de ERT er af. Ik mis het programma wel en wil eigenlijk de griekse TV streamen via mijn Boxee box en internet naar mijn tv. Dit is nog niet gelukt.. Heeft iemand wat tips?
Quote
#5
Dag Rob,

Allereerst welkom op Oríste!
De door jou genoemde box ken ik helaas niet maar misschien dat iemand anders je uit de brand kan helpen.
Misschien weet je het al maar je kunt ERT-World via deze link ontvangen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en natuurlijk via de schotel (HellasSat-2 en Hotbird)

Ger
Quote
#6
Op YouTube kan je wel wat mooie stukjes van Stin Ygeia Mas vinden.
Hier een paar mooie fragmenten van op nieuwjaarsdag 2012:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&list=FLoqOnwpGeOPwe8CdxHf48NQ&index=3&feature=plpp_video
en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&list=FLoqOnwpGeOPwe8CdxHf48NQ&index=4&feature=plpp_video

Ik kijk en luister heel regelmatig naar de vele video'tjes op YouTube.
Ik vraag me eigenlijk ook af hoe al die bekende zangers/zangeressen nu denken over de huidige toestand in Griekenland. En ook: kan er voor de vrolijke, ontspannende sfeer in Stin Ygeia Mas nog voldoende energie door hen opgebracht worden? Hoe voelen zij er zich bij?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
Sinds Ziggo de ERT uit de programmering heeft gehaald kijken we dus ook nauwelijks meer; soms een stukje via de pc.
Heel jammer
Quote
#8
En hier al een tijdje zonder ERT aangezien de Hotbird LNB nog enkel verticaal doorgeeft. Afgelopen weekend in Vlissingen alvast een nieuwe Inverto lnb gaan halen. Jammer genoeg zal ie maar eerst vervangen worden bij de verhuis.
Quote
#9
Ik zag dat er morgenavond in "Στην υγειά μασ" een herhaling wordt uitgezonden. Weet iemand welke uitzending dit betreft?
Quote
#10
Je moet me er niet op vastpinnen, maar hoogstwaarschijnlijk is het een herhaling van Στην υγειά μασ.

Sorry, flauw. In de gids staat dat de uitzending over Vasilis Tsitsanis gaat.
Quote
#11
Okay, die ken ik niet maar hoopte eigenlijk op Mitropanos.
Quote
#12
Reden te meer om vanavond te kijken.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is een legende, tien tegen een dat je één of meerdere van zijn liedjes al kent!
Quote
#13
Stin ygeia mas, tv programma, dat vaak op zaterdagavond wordt uitgezonden op de Griekse tv.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=related
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ertflix - 24 ώρες στην Ελλάδα / 24 hours in Greece Esther Corfu 1 1.100 09 July 2023, 18:57
Laatste bericht: Patrick
  Νησια στην ακρη cors 4 1.551 22 December 2022, 18:44
Laatste bericht: jjohn
  Στην υγεία μας ρε παιδιά Elena 8 6.153 13 December 2014, 23:19
Laatste bericht: Albert
  Στην υγειά μασ Margo 25 15.803 08 November 2013, 01:46
Laatste bericht: Mariët

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)