Grieks notitieboekje van Dat is Grieks voor mij!
#1
verschijnt binnenkort:
Grieks notitieboekje met allerlei handige grammaticale schema's


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#2
Hoi Petra,

Altijd handig zo'n grammatica boekje -> het blijft tenslotte een lastige taal Huh.

Vraagje: Komt er ook nog een correctiesleutel van boek 2?
Van boek 1 is deze er namelijk wel.

Groetjes,
Cynthia
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#3
(18 July 2011, 15:57)petra mens-omtzigt schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




verschijnt binnenkort:
Grieks notitieboekje met allerlei handige grammaticale schema's

Goed om te horen! Wil je ons ook laten weten, wanneer het te bestellen is?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#4
Beste Cynthia en Angeliki,

Het is nog steeds de bedoeling dat er (ooit) een correctiesleutel voor deel 2 komt,
alleen kan ik je nog niet aangeven wanneer.
Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer het boekje leverbaar is, ok?
Quote
#5
Is deel 1 nog wel te verkrijgen? Heb ik die persé nodig alvorens deel 2 aan te schaffen of staat dat los van elkaar?
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#6
Beste Koukla, deel 1 is bedoeld voor mensen die met Nieuwgrieks willen beginnen en nog geen kennis hebben van de taal. Het begint (uitgebreid)met het alfabet en behandelt grammaticale onderwerpen in aparte hoofdstukken. Het is zeker nog te bestellen. Deel 2 is het vervolg op deel 1, al heeft het hier en daar overlap. Hartelijke groet, Petra
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het e-book Dàt is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 1.398 02 November 2019, 17:48
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Upgrade-ebook Dat is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 911 20 June 2019, 11:46
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  grieksonline ebook dat is grieks voor mij petra mens-omtzigt 3 1.738 02 May 2019, 09:40
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  filmpje e-book Dàt is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 2 1.580 09 April 2019, 22:03
Laatste bericht: jacq1970
  E-book Dat is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 1.218 02 April 2019, 08:44
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Dat is Grieks voor mij! GROOT NIEUWS! petra mens-omtzigt 6 3.897 23 September 2017, 13:39
Laatste bericht: WillemP
  Dàt is Grieks voor mij! workshop petra mens-omtzigt 5 5.693 06 August 2014, 12:38
Laatste bericht: Rosie
  Dàt is Grieks voor mij! vakantiecursussen petra mens-omtzigt 0 2.129 28 February 2014, 09:54
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Dàt is Grieks voor mij! bestaat 10 jaar! petra mens-omtzigt 0 2.028 28 February 2014, 09:50
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  facebook-pagina Dat is Grieks voor mij petra mens-omtzigt 2 3.087 23 March 2013, 08:09
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)