PAOK-Saloniki - Heerenveen
#1
De wedstrijd is voor zover ik weet niet live te zien op televisie.
Toch zijn er in zo'n geval vaak wel mogelijkheden. Op de lagere frequenties op Hellassat-2 zijn regelmatig live-feeds te zien van voetbalwedstrijden (maar ook andere gebeurtenissen) in Griekenland. Zo was er gisteravond een live-verslag te zien van Panatinaikos - Atletico Madrid (11142V / 2740).

Ook op 11051V / 3300 was gisteren een voetbalwedstrijd te zien, al weet ik niet welke Griekse clubs dát waren.

Tip: Mocht je ontvanger een "Blind-scan" funktie hebben laat 'm zo nu en dan even lopen op 39 oost. Je zult versteld staan wat je er zoal tegenkomt, vooral op de lagere frequenties.

En mocht het deze keer niet lukken kan je altijd nog een live-streaming opzoeken, bijvoorbeeld
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Mochten er mensen zijn die op de hoogte gehouden willen worden van de feed-frequenties laat het even weten. In dat geval zal ik de meestgebruikte frequenties verzamelen en hier eens plaatsen.

Ger
Quote
#2
(20 August 2009, 11:54)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mochten er mensen zijn die op de hoogte gehouden willen worden van de feed-frequenties laat het even weten. In dat geval zal ik de meestgebruikte frequenties verzamelen en hier eens plaatsen.Ger

Dat lijkt mij een goed idee !
Ik moet binnenkort nog wel een keer mijn schotel bijstellen (ja, ook de skew) omdat ik laatst snel even dacht bij te stellen, maar ipv beter is nu de ontvangst op Hellas minder, die Ant 1 ontvang ik nl erg geblokt..

Rico
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#3
Frequenties waar regelmatig Griekse feeds op te vinden zijn:

HellasSat-2 (39 oost)
11037V / 3300
11046V / 3300
11051V / 3300
11107V / 6601
11142V / 2740

Zet deze parameters maar alvast in je receiver. Daar is regelmatig iets te zien.
Mocht ik nog leuke / interessante feeds tegenkomen zal ik dat hier toevoegen. Dus kom hier af en toe even langs zou ik zeggen.

Mocht er iemand anders iets vinden, vermeld het hier ook zodat anderen daar ook van kunnen meegenieten.

Ger
Quote
#4
Ha, het blijkt dat ik die Ant 1 best goed kan ontvangen, moet ik wel handmatig Audio, Video PID codes etc. invullen... Vreemd, want mijn andere ontvanger had hem goed toen ik automatisch liet zoeken..
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#5
(21 August 2009, 15:27)Rico schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ha, het blijkt dat ik die Ant 1 best goed kan ontvangen, moet ik wel handmatig Audio, Video PID codes etc. invullen... Vreemd, want mijn andere ontvanger had hem goed toen ik automatisch liet zoeken..

Zeg Rico, mag ik met mijn bescheiden kennis van zaken, maar met veel ervaring van de laatste dagen even opmerken dat je Ant1 niet als "FTA" mag zoeken maar wel onder "gecodeerd", aangezien dat ie als gecodeerd uitgezonden wordt .
Zo heb ik hem ook moeten zoeken, en gevonden.

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#6
Da's inderdaad een goede en terechte opmerking Choreftis up

Er staat inderdaad een Viaccess-codering op, alleen is íe niet actief. Zoeken op FTA zou in dit geval dus inderdaad niets opleveren.......

Ger
Quote
#7
Dit is inderdaad een goede tip, maar toch was dat niet het probleem bij mij. Ik had nl. de zender wel gevonden na automatische zoeken op zowel gecodeerd als ongecodeerd, de kwaliteit was echter alleen erg slecht.. Nadat ik het dus handmatig had toegevoegd, was het wel goed. Ik denk dat mijn TF5500PVR toch iets niet helemaal goed had gedaan.. Maar ok, het werkt nu en ik ben er blij mee (voor zolang het duurt)..

Rico
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)