Griekse Bruiloft op film
#1
Zaterdag 16 Juli zijn onze Griekse vrienden getrouwd.
De bruiloft vond plaats in Kamilari Zuid Kreta.
Hier een leuk filmpje;
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=email


Veel kijk en luister plezier,

Sabine van den Top






famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Gezellige boel hoor Sabine up , zo te zien was de bruiloft zeer geslaagd. Vond het feest op jullie bungalowcomplex plaats?
Quote
#3
wat leuk!
bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld!

Petra
Quote
#4
Hoi Sabine,
Wat leuk om het filmpje te zien en leuk dat we ook even in het echt hebben mogen meegenieten!
En dat genieten doen we nu nog steeds in jullie superfijne bungalow!!!
Groetjes, Marieke en Rick
Quote
#5
Grappig om te zien. Twee weken later zijn wij getrouwd op Kreta en we staan ook op youtube :)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(14 December 2011, 21:47)Nikos1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Grappig om te zien. Twee weken later zijn wij getrouwd op Kreta en we staan ook op youtube :)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Erg leuk om te zien Nikos, en nog niet zo lang geleden ook.

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#7
Sabine en Nikos1, wat leuk om de filmpjes te bekijken en om te zien hoe een een bruiloft wordt gevierd op Kreta..up
Quote
#8
Verdorie toen ik trouwde bestond geen youtube en niet iedereen had internet.ik weet wel dat mijn moeder de volgende dag geen borden en glassen meer had.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)