Heerlijk helder.....Mythos?
#1
Vreemd eigenlijk: terwijl ik me nu al zit te verheugen op een heerlijke koele (liefst met een glas nét uit de vriezer) Mythos....

[Afbeelding: mythosGR.jpg]

.....valt het me elk jaar weer op dat de Grieken zélf massaal aan de Heineken (of Amstel) zitten.
Smaakverschil of een typisch gevalletje "het gras is altijd groener....enz"?

Ger
Quote
#2
(22 August 2009, 09:20)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




valt het me elk jaar weer op dat de Grieken zélf massaal aan de Heineken (of Amstel) zitten.
Ger

Het is nu wel wat vroeg, mar die foto doet al watertanden.

Ja Ger, daar zeg je zo wat, die opmerking heb reeds dikwijls gemaakt, en weet je wat, op Cyprus idem dito, daar drink ik Keo het locale bier, het is lekker en natuurlijk ook uit simpatie, en wat drinken de Cyprioten... Carlsberg, dat wordt daar ook gebrouwen, maar toch.

Maar ik denk dat het moeilijk te achterhalen is waarom ze dat doen, zoals er zovele toeristen naar het buitenland gaan en daar dan hun huiselijke gewoontes willen houden, zoals er veel Belgen in het buitenland frieten met steak en een Duvel willen hebben...bizar.

Maar ja, zoals ik altijd zeg....wie ben ik.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#3
Ook niet helemaal waar, van dat groene gras... Heineken en Amstel worden beiden in 3 brouwerijen in Griekenland gebrouwen (Athene, Theassoloni en in Patras).
Groetjes van een ex-werkneemster van Heineken.


(22 August 2009, 09:49)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 August 2009, 09:20)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




valt het me elk jaar weer op dat de Grieken zélf massaal aan de Heineken (of Amstel) zitten.
Ger

Het is nu wel wat vroeg, mar die foto doet al watertanden.

Ja Ger, daar zeg je zo wat, die opmerking heb reeds dikwijls gemaakt, en weet je wat, op Cyprus idem dito, daar drink ik Keo het locale bier, het is lekker en natuurlijk ook uit simpatie, en wat drinken de Cyprioten... Carlsberg, dat wordt daar ook gebrouwen, maar toch.

Maar ik denk dat het moeilijk te achterhalen is waarom ze dat doen, zoals er zovele toeristen naar het buitenland gaan en daar dan hun huiselijke gewoontes willen houden, zoals er veel Belgen in het buitenland frieten met steak en een Duvel willen hebben...bizar.

Maar ja, zoals ik altijd zeg....wie ben ik.

Choreftis.
Quote
#4
Aiiiiii, wat kan de waarheid soms hard zijn Marikaki, daar gaat m'n droom...... :)

Ger

(31 August 2009, 19:29)Marikaki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook niet helemaal waar, van dat groene gras... Heineken en Amstel worden beiden in 3 brouwerijen in Griekenland gebrouwen (Athene, Theassoloni en in Patras).
Groetjes van een ex-werkneemster van Heineken.
Quote
#5
Hoi Ger,

Komt dit vanuit Kythira of ben je al terug in de het land?
Ik dacht dat je 14 dagen ging.

Dan moet ik me wel excuseren bij Marikaki. Blush

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#6
Nee Choreftis,
Dit komt weer uit Nederland (anders had er wel een Grieks vlaggetje in de linker kolom gestaan).

Helaas was het deze keer maar een weekje, in mei gaan we weer terug naar Kythera.

Ger

(01 September 2009, 07:48)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik dacht dat je 14 dagen ging.
Quote
#7
(01 September 2009, 08:05)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas was het deze keer maar een weekje, in mei gaan we weer terug naar Kythera.

Ger

Dan mogen we veronderstellen dat het goed was, en in mei terug, dat is wat ze noemen "blijven plakken"...

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#8
Klopt, geheel tegen onze gewoonte in (we gaan elk jaar telkens naar een andere bestemming) gaan we in mei inmiddels voor de derde keer terug. Het is dan ook een ongelofelijk mooi eiland. Prachtige natuur, ontzettend leuke en gastvrije bevolking en nauwelijks toeristen. Geweldig eiland, ik kan het je van harte aanbevelen. Maar wees gewaarschuwd, voordat je het weet "plak" je er ook aan vast..........

Ger
Quote
#9
ik kom net terug uit rhodos heb de hele week steenkoude blikjes mythos gedronken gods wat een genot
Quote
#10
Kalimera Choreftis,
Nee hoor, nergens voor nodig, Ger heeft al uitgebreid mijn vra(a)g(en) beantwoord.
Met vriendelijk groet,
Marijke

(01 September 2009, 07:48)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Ger,

Komt dit vanuit Kythira of ben je al terug in de het land?
Ik dacht dat je 14 dagen ging.

Dan moet ik me wel excuseren bij Marikaki. Blush

Grts,
Choreftis.
Quote
#11
(02 September 2009, 08:55)Marikaki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kalimera Choreftis,
Nee hoor, nergens voor nodig, Ger heeft al uitgebreid mijn vra(a)g(en) beantwoord.
Met vriendelijk groet,
Marijke

Dank je wel Marijke, nu voel ik me weer beter. Blush
En dat Ger je reeds geholpen heeft heb ik ook reeds opgemerkt, en ik zou het maar proberen als ik jou was, bij mij heeft dat goede winst opgeleverd toen ik nog een vaste schotel had.

Grts daar op Lesbos,

Jean-Pierre.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#12
Wat heeft iedereen toch met Mythos:-)
Er zijn 2 (Griekse) biertjes die veel lekkerder zijn Αλφα en βεργινα!
Mythos heeft een enorme naamsbekendheid en dat is precies de reden waarom veel toeristen er mee weglopen. De Grieken zelf hebben idd een voorkeur voor Heineken en Amstel...

Sylvia (uit Athene) (ik ben nu 'gast' omdat ik me niet kan aanmelden. tig keren geprobeerd....)
Quote
#13
Alfa heb ik inderaad een paar keer op Kythira gedronken, erg lekker inderdaad; die andere ken ik (nog) niet.

By the way, als het goed is werk je account nu weer, ik heb je een PB'tje gestuurd.

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Lidl mythos actie Arthur 2 1.559 18 June 2019, 20:26
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)