Grieksegids nieuws     
Even voorstellen: Jan Milina
#1
Beste allemaal,

Ik ben Jan, 54 jaar, woon samen met John in Milina, op het mooie Pilion.

Bij toeval op dit forum terecht gekomen. Ben meer gast bij het Grand café Hellas, waar Nederlanders en Belgen in Griekenland elkaar ontmoeten.
Maar omdat ik jarenlang, net als de meesten van jullie, op vakantie ben gegaan met in mijn achterhoofd die droom van dat ene plekje, leek het me toch leuk om hier eens te buurten.

Als je vragen hebt over Pilion, grieks eten of andere zaken over het dagelijks leven en de zaken die bij emigratie komen kijken dan hoor ik dat graag.

vriendelijke groet,
Jan Beugelaar

Quote
#2
[Afbeelding: ki.jpg]

Welkom Jan (en natuurlijk ook John), leuk dat je dit forum hebt gevonden.
Veel plezier hier sirtaki

By the way, je boft maar hoor; wonen op die schitterende plek. Wij waren er in 2008 en vorig jaar, respectievelijk in Kala Nera en Afissos.
Momenteel zijn we aan het kijken naar een last-minute waarbij Pilion weer hoog op ons verlanglijstje staat dus wie weet komen we elkaar daar nog eens tegen. Weet jij toevallig hoe de eigenaar van taverne Pagasitikos in Kala Nera heet? Je weet wel, die markante man met de ietwat uit de kluiten gewassen neus?

Ger
Quote
#3
welkom hier Jan en John!

groeten van Petra
Quote
#4
Hallo Jan

Wij zijn jaren geleden in Affissos op vakantie geweest en hebben
daar enorm genoten van de gastvrijheid in de restaurantjes waar de rekening nog op het tafelkleedje werd geschreven en van de prachtige natuur. Ik zoek al jaren een goed appartementje in Kala Nera, maar de
beoordelingen op Zoover zijn niet om naar huis te schrijven !
Weet jij een goed en rustig gelegen appartement ?

groetjes Nelkro
Quote
#5
welkom op het forum Jan

groeten ger
Quote
#6
Welkom Jan en John,

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om op de Pilion te mogen wonen.
Wij zijn 2x op de Pilion geweest en stond dit jaar ook op ons verlanglijstje maar helaas waren te laat met boeken maar volgend jaar gaan we er voor.

Groetjes Els en Jacvlaggetje.gif
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)