Enorme bosbranden in Griekenland
#1
Op dit moment woeden er enorme bosbranden in Griekenland.
Op de diverse Griekse zenders wordt daar de gehele dag verslag van gedaan. Op 11037V / 3300 is er sinds gisterenavond een live-feed met beelden uit de getroffen regio te zien.

Het ziet er allemaal erg heftig uit en doet denken aan de verwoestende beelden van 2 jaar geleden. Ik wens iedereen in de regio veel sterkte toe en hoop dat de situatie snel onder controle te krijgen is.

Ger
Quote
#2
Ik zit op ANT1 te kijken , maar het ziet er vreselijk uit zeg , lijkt wel of heel griekenland in de brand staat ........
djdakman's signatuur
Quote
#3
(23 August 2009, 11:25)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zit op ANT1 te kijken , maar het ziet er vreselijk uit zeg , lijkt wel of heel griekenland in de brand staat ........

Ik vind het al erg dat er bosbranden ontstaan door hitte, maar als je dan nog bedenkt dat er ook mensen zijn die op een onachtzame manier een sigarettepeuk weggooien.

Of nog erger zij die de branden gewoon aansteken die moeste ze gewoon voor het vuurpeleton zetten!!!

Excuseer jongens ik ben geen echte groene freak of wat dan ook, maar als je de menselijke misserie ziet, rekenen met de tijd die de natuur nodig heeft om zo iets te herstellen, zeker in Grienkenland waar het al niet veel regend, en dan de brandweerlui die hun leven wagen, dan kan ik daar moeilijk medelijden mee hebben.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#4
Voor diegene die daadwerkelijk met voor bedachte rade die branden aansteken moeten ze poging tot meervoudige moord ten laste leggen , want bij zulke enorme branden vallen er doden en dat is heel erg , maar gelukkig worden natuurlijk niet alle branden aangestoken ......maar is het wel een catastrofe voor de mensen die huis en haard verliezen Undecided
djdakman's signatuur
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bosbranden Margo 17 10.578 21 July 2015, 21:26
Laatste bericht: Margo
  Bosbranden op Zuid-Kreta Ger 3 4.736 01 August 2011, 07:44
Laatste bericht: Petra
  Eerste bosbranden oriste 2 2.571 17 July 2010, 17:50
Laatste bericht: Eleni

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)