De laatste Griek – Aris Fioretos
#1
Altijd op zoek naar leuke boeken kwam ik dit bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




tegen:
"De laatste Griek" van Aris Fioretos
Het is nog vrij nieuw en het verhaal spreekt me wel aan, kent iemand het misschien?
@Corry, het staat nog niet in je lijstje, misschien iets om erbij te zetten?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#2
Ik moet toegeven dat ik nog nooit van deze schrijver gehoord had. Tot ik deze week zag dat hij in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




de hemel in geprezen wordt. Prachtige recensie, en nu maar hopen dat het boek net zo mooi is.;)

Kijk ook even
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, daar zijn de eerste bladzijden van het boek te lezen (klik op inkijkexemplaar).

Quote
#3
@Tina.Je bent niet alleen een pilaarheilige, maar ook nog een engel van geduld en tolerantie.Groet.
Quote
#4
@ Koukla, dank voor de attentie. Heb net gecheckt, maar staat er toch al in. Niet in de verkooplijst maar wel in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Quote
#5
Heb het boek net uit. Zit nog helemaal na te trillen van , ja van wat. Wat een mooi boek! Rauw verhaal, literaire vorm, herkenbaar Grieks en West Europees. Een echte aanrader. Ga het morgen weer lezen.
Quote
#6
Inderdaad een schitterend boek, heb 'm als ebook gedownloaded en ga 'm volgende maand in Griekenland nog 's lezen.
Quote
#7
KarenAnna,
Kun je mij vertellen waar je hem gedownloaded hebt?
Ik wil hem ook graag op mijn ebook. B.v.d.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#8
(18 August 2011, 16:24)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




KarenAnna,
Kun je mij vertellen waar je hem gedownloaded hebt?
Ik wil hem ook graag op mijn ebook. B.v.d.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Cool

Quote
#9
Bedankt, El Greco
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#10
Dit topic mag wel weer even omhoog.

Ik las dit boek een tijdje terug ook. Echt prachtig en een aanrader voor wie meer wil weten over de geschiedenis van de Griekse diaspora. Aan de hand van een indrukwekkende levensloop van verschillende generaties in een familie wordt je meegenomen door deze geschiedenis en wordt je daarover flink wat wijzer. De schrijfstijl is in het begin even wennen, maar als je daar na een paar bladzijden in zit, maakt het het verhaal des te meer aangrijpend en leef je mee met de hoofdpersonen. Overigens niet altijd een reden tot vrolijkheid, maar meer zal ik hier niet verklappen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)