Kookrubriek
#1
Hallo allemaal, ik ben op mijn website over analipsi een kookrubriek aan het opzetten met zoveel mogelijk echte traditionele recepten.

de eerste recepten staan er op en langzaam als ik er tijd voor heb zet ik er meer meer op.

als jullie nog echte traditionele recepten hebben en je vind het leuk als ze op de site komen dan hoor ik het graag van jullie.

Het adres van de site staat in mijn handtekening klik er op en je komt op de site.

Groetjes vanuit een lekker warm en zonnig analipsi.
Cornelius.
Quote
#2
Lekker Cornelius, lekkere recepten daar kunnen we er nooit genoeg van hebben. Ik ga er vast vanaf het komende najaar gretig gebruik van maken.

Alvast bedankt up
K-A
Quote
#3
Cornelius dank voor de recepten ze zien er zóóó lekker Tongue uit!! Ik ben gek op Griekse gerechten koken en dan natuurlijk met de meegenomen kruiden van Zakynthos.
Jouw recepten ga ik binnenkort uitproberen.

Nogmaals bedankt!!!
Quote
#4
Hoi Ien en Karin Anna

Geen dank hoor ben zelf een echte hobby kok en kook erg vaak dit soort recepten en nog vele andere die ik heb zoals Fassolakia ladere me patates is spercieboontjes en aardappelen met vele ingredienten gestoofd in de olijfolie enz.
De komende periode weer wat meer tijd om de site bij te werken en weer recepten te plaatsen, en nogmaals ik hou me aanbevolen voor echte traditionele recepten.
Fijn weekend verder hier gaat het zeker lukken
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)