introductie
#1
Beste forumbezoekers,

Ook ik ben verknocht aan Griekenland en heb me dan ook aangemeld voor dit forum.
1990 was het voor het eerst dat we onze vakantie in Griekenland doorbrachten en wel op het piepkleine eilandje Angistri, gelegen nabij Aegina.
Er volgden daarna vele andere eilanden, zoals Kos, Lesbos, Zakinthos, Samos, Lefkas, Naxos, Corfu, Karpathos, Kreta en dit jaar Skopelos.
We proberen veelal vanaf onze bestemming ook andere eilanden te bezoeken en hebben op die manier al vele mooie plekjes ontdekt.
Elk eiland heeft zijn eigen charme, maar Kreta is en blijft bij ons favoriet, vooral vanwege de veelzijdigheid.
Met name het zuiden vinden we fantastisch en gaan over drie weekjes dan ook die kant weer op. Joepie! Een heerlijk vooruitzicht...
Onze droom is een eigen huisje daar; hopelijk wordt het ooit werkelijkheid...


Quote
#2
Welkom op het forum !!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel plezier !!!!

Groetjes Els en Jac Cuijpersvlaggetje.gif
Quote
#3
Welkom, misschien kun je hier veel mensen van informatie voorzien.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#4
Beste Frederique,
Welkom hier op het forum en leuk te merken dat zoveel mensen Griekenland in het hart hebben gesloten. Dit hebben wij in 1996 ook gedaan. Sinds 1996 was mijn droom ook een eigen huisje en wij hebben het hart gevolgd en begin dit jaar onze droom verwezenlijkt. Alleen niet op Kreta maar op Kos.
Veel plezier en probeer van je droom een feit te maken.

groet Helma
Quote
#5
Welkom:)
Quote
#6
welkom op het forum


groeten ger
Quote
#7
Dank jullie wel allemaal!
Ik zal hier regelmatig een kijkje nemen, want ik vind alle info en verhalen maar al te leuk...
Quote
#8
welkom hier Frederique, en alvast een fijne vakantie.

groeten Petra
Quote
#9
Hoi Frederique,

Ook wij gaan dit jaar (over 18 nachtjes Smile ) naar de Sporaden maar als eerste eiland zullen wij Skopelos bezoeken.

Ik wens je een fijne reis toe!

groetjes Ingeborg
Quote
#10
In welke accommodatie verblijven jullie Ingeborg?
Wij hadden een studio in het kleinschalige complex Sunrise Village, rustig gelegen en heel gunstig t.o.v. Skopelos Stad.
Quote
#11
Welkom hier vanuit druilerig Brunssum, maar vanaf 31 augustus tot ??? weer vanuit Agios Nikolaos.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  een kleine introductie... mobilhome 8 5.342 22 January 2011, 17:04
Laatste bericht: anita

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)