Grieksegids nieuws
waar ben ik
#1
Waar heb ik deze foto gemaakt??????

[Afbeelding: 2jruw4.jpg]


Groetjes Els en Jac Cuijpers
Quote
#2
Ik heb net gelezen op welk eiland jullie zijn geweest Wink!!!, maar of deze foto daar genomen is???? Ik ken het plaatje niet dus verklap ik de plaats ook maar niet. Succes allemaal!
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#3
Tipje van de sluier het is inderdaad op Samos maar waar???????
Quote
#4
Gokje ... Karlovassi?? Het ziet er uit als een (mooi bewerkt) stel luiken van een raam van een bovenverdieping. En in Karlovassi staan een flink aantal verwaarloosde herenhuizen ... Tot voor kort was men die aan het opknappen, stukje bij beetje, maar hoe het nu in de recessie toegaat?
Quote
#5
Helaas ElsR het is niet in Karlovasi.
Volgende gok?
En nog even op de kookworkshop terug te komen dat was in Agios Konstatinos bij Restaurant Apolafsi Platanakia
Wij kregen dit aanbod bij Ross Holidays en moet zeggen was een leuke ervaring en zeker de moeite waard.

Groetjes Els en Jac
Quote
#6
Kan in heel Griekenland zijn. ;)
Quote
#7
Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat wij er waren maar ik meen dit gezien te hebben in Drakei, bijna op het einde van de weg bij de taverne's. Kan dat kloppen?
Quote
#8
Helaas Ger ook niet goed !

Trouwens welkom in Nederland.
Heb je een mooie vakantie gehad moet wel he op het mooie PILION1

Maar waag nog eens een gokje.
Volgende week maak ik het bekend.

Groetjes Els en JAc greeksmiley1
Quote
#9
Een collega belde me net en denkt dat het in Kokkari is in een zijstraatje vlakbij de haven. Ze klonk nogal overtuigend maar of dat terecht is?
Quote
#10
Het is inderdaad een zijstraat wat iets hoger ligt en waar je een super mooi uitzicht hebt op de haven je moet er wel wat trappen voor lopen.
Wij hebben daar voor 9 jaar terug gezeten in huize Loukia en wij moesten elke dag die trappen lopen maar het was de moeite waard.
En dit jaar zijn we er terug gegaan om eens te kijken of alles nog hetzelfde was. En dat was zo alleen was huize Loukia nu te koop!!
Voeg er fotos bij van die trappen maar de luiken zijn net niet meer te zien en als je dan boven bent heb je dit uitzicht!

Compliment voor je collega!!!!!!!

Groetjes Els


[Afbeelding: 2rgz3au.jpg]

[Afbeelding: j6lesp.jpg]
Quote
#11
Hallo,
Volgens mij staat Loukia al jaren te koop , hij vroeg er ongeveer 6 ton voor. (voor de krediet crisis).
De deur : In dit huisje woonde in 2000 dacht ik een heel oud vrouwtje die 's avonds buiten zat met haar benen omhoog vawege haar dikke enkels. Ook vertelde ze (met handen en voeten ) dat ze ieder jaar de kozijnen behandelde met petroleum.
Quote
#12
Hallo Mariette

DAt Loukia al zo lang te koop staat wist ik niet. Maar ik heb toevallig gehoord dat mevr. Loukia erg ziek is en meneer Loukia het niet allemal meer alleen aan kan. Dat zei die Duitse mevrouw die onder Huize Loukia (aan het water als ik het goed heb was dat Cavos of Cavas) waar je heerlijke cappucino kunt krijgen.
Wij hebben toendertijd een mooi vakantie daar gehad wij hadden daar een geweldig uitzicht op het haventje.

Groetjes Els en Jac Cuijpers greeksmiley2
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik nu weer? Ger 13.623 2.011.753 18 April 2024, 12:43
Laatste bericht: Henkd
  Waar ben ik? Ger 6 11.639 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.715 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.776 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.840 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 19.122 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.351 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 31.164 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.698 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.738 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)