Even voorstellen: Markos
#1
Zoals jullie allen ben ik ook fervent Griekenland-liefhebber. Net terug van Lesbos heb ik dit forum toevallig ontdekt.
Ik zal me efkes voorstellen... mijn echte naam is Mark maar mijn Griekse vrienden noemen me "Markos", wat ik trouwens ook liever hoor. Ik heb een zeer goede Griekse vriend die sedert een 20-tal jaar een restaurant heeft en waar ik veel tijd doorbreng.
Zoals velen hier op het forum, heb ik vier jaar Grieks gevolgd wat heel wat vrije tijd in beslag heeft genomen. Maar dit was zeker de moeite waard!
Dit weekend organiseren we een Grieks feest naar aanleiding van het ambachtelijk weekend in het Waasland. Live-muziek van "Oi Ellines", lam aan't spit en allerhande lekkere knabbels zoals mezze, pastitsio, mousaka,tsousoukakia...etc. Alles wordt vers bereid en ter plaatse op de grill gelegd. Wie weet... tot ziens?
Quote
#2
Welkom Markos!

Klinkt goed dat weekend; dus ook nog op zondag? Waar en wanneer? Misschien dat we even een kijkje komen nemen...

Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
welkom Markos

veel lees plezier op het forum

groeten ger
Quote
#4
Beste Angeliki is dit wel goed voor Hein zunne rug.
vr gr,Vassilis.
pia-will's signatuur Groet,
Πια
gremozwaaivlag
Quote
#5
Welkom op het forum Markos.

En veel plezier met het feest!

Groeten Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote
#6
welkom hier Markos

groet Petra
Quote
#7
Hoi Angeliki,

ik weet niet waar in Nederland je woonachtig bent maar ik vestig uw aandacht op het feit dat het Grieks feest in België plaats vindt.
De Griekse ambiance wordt verzekerd op zondag 21 augustus 2011, live-muziek is vanaf 15u00 voorzien.
Het vindt plaats in Brouwerij Verhofstede (ambachtelijke likeurfabriek), Vlasbloemstraat 166, B-9100 Nieuwkerken-Waas (België).
Quote
#8
@ Markos, ook van mij van harte welkom op dit fijne forum!

Wij wonen officieel ook in het Waasland maar verblijven meer aan zee. Ik wist niet dat er een Grieks feest is in Nieuwkerken maar nu ga ik toch proberen om het weekend "thuis" te zijn en zondag naar jullie Grieks feest te komen.

Waar heb jij Griekse les gevolgd? Ik eerst in de Broederschool in St Niklaas en nadien in het Grieks Huis in Antwerpen.
Quote
#9
We waren dus in Nieuwkerken voor het feest. Wat was het er druk, er was geen doorkomen aan!
Quote
#10
Het was inderdaad druk op het Grieks feest bij Verhofstede te Nieuwkerken. De weergoden waren ons gunstig gezind en we bleven gespaard van de buien en het voorspelde onweer.
Zoals jaarlijks, hielp ik mee aan de stand met Grieks eten van restaurant "Acropolis". Het is wel werken geblazen maar tussen mijn Griekse vrienden kon de sfeer niet meer stuk!
Afwezigen hadden ongelijk...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even voorstellen: Markos Markos 1 1.883 14 August 2011, 08:43
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)