Foto's Kreta mei 2011
#1
Eindelijk staan dan ook mijn foto's van de laatste vakantie op Kreta weer online. Zoals altijd weer voorzien van tekst en uitleg. Mochten er toch nog vragen zijn, waar iets ligt of hoe je er kunt komen, enz. Stel je vragen dan gerust. Klik op de link, selecteer dan foto's en eventueel kun je bij view nog aangeven hoe je de foto's wilt bekijken. Onder album, kun ook naar andere vakanties toe:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Je bent weer goed bezig Martine, zien we je nog dit najaar.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
weer een mooi reisverslag en mooie foto's van Kreta

groeten ger
Quote
#4
Hallo Martine,prachtig is jou verslag op dit mooie eiland kreta,wij gaan in september weer drie wkn naar agia galini,dus wij gaan eens kijken waar wij gaan eindigen waar jij bent geweest,het ziet er erg avontuurlijk uit met jou verslag,dus wij hopen de plaatsen te zien waar wij tot nu toe nog niet zijn geweest.
Nogmaals proficiat Martine.Perfektbedankt
Quote
#5
Dank je voor de leuke reacties! Ik maak het altijd weer met veel plezier. Ik hoop zo altijd weer mensen te inspireren en andere kanten van Kreta te verkennen. Nu weet ik wel, dat niet iedereen een auto huurt die op al die plekken kan komen, maar de meeste zijn prima te doen. Zelfs na al die vakanties komen ook wij nog steeds op nieuwe plekken.

Aan Arthur: We gaan in November nog naar Kreta. Maar wanneer precies hangt van verschillende dingen af. Ik weet nog niets concreets.
Quote
#6
Mooie foto's en uitgebreid reisverslag !
Quote
#7
Bedankt Martine voor je mooie foto's en reisverslag, ook wij
zijn Kreta liefhebbers
Quote
#8
Ik heb genoten van je verslag en foto's!
Veel plekjes hebben we zelf ook bezocht, dus een feest van herkenning.
Nog even en dan gaan we ook die kant weer op en wel naar het zuidelijk gelegen Kalamaki (nabij Matala).
Ik vroeg me af waar Richti ligt en of dat van daaruit te doen is...
Quote
#9
Richti ligt tussen Agios Nikolaos en Sitia in. In het dorpje Exo Mouliana kun je de weg naar het strandje pakken en vanaf daar de kloof teruglopen naar boven. Je kunt ook net voorbij Exo Mouliana de kloof lopen naar het strand toe.
Vanuit Kalamaki is het dus wel een heel stuk rijden.
Quote
#10
Oei, dat is voor ons toch net even te ver...
Jammer, maar in ieder geval bedankt voor de informatie!
Wie weet in de toekomst...
Quote
#11
Wat een mooie foto's en een leuk verslag! Ik ga zeker wat dingetjes opnemen om ook te gaan zien!
Quote
#12
Heel schoon... toppie Smile
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#13
Dank je Bob en Lootje! Ik kan ook niet wachten om straks in september weer een nieuw verslag en talloze foto's te maken.
Quote
#14
Heel mooi verslag en ik heb genoten van de mooie foto's :)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)