Weer in oktober
#1
Hoi, ik ben Bruis (van de bruisende energie Wink) en ik ben verliefd op Griekenland.
Ik ben nog maar twee keer geweest maar mijn hart ligt er nu al.

Ik wil dit jaar heel graag in oktober gaan, waar in Griekenland maakt me niet uit want ik wil alles leren kennen.

Maar kan iemand me vertellen of er nog lekker wat zon is in oktober? Ik wil graag de zee in...
Bruis's signatuur Voor als het eens echt luxe mag zijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Bruis, ik denk dat Rhodos voor de maand oktober een goede zonnige bestemming is (zie klimatogram op onderstaande link). Rhodos is uiteindelijk het zonneeiland (Rhodos kent de meeste zonneuren van Griekenland). Ik weet wel niet hoe het met chartevluchten zit in die periode, dat zal je zelf moeten uitpluizen.

χαιρετισμοί


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#3
Ah, dan ga ik daar eens even mijn oog op richten. Dank je wel voor je reactie!
Bruis's signatuur Voor als het eens echt luxe mag zijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Er zijn vluchten naar Rhodos tot rond 20 oktober (8 dagen dan). Het weer kan nog steeds goed zijn, maar je moet er wel rekening mee houden dat er af en toe een buitje zou kunnen vallen. Wij hadden meestal in oktober beter weer dan in mei.
Quote
#5
Hoi Bruis.

Ik zou zeggen kom naar Kreta, vooral het zuiden is in Oktober nog erg zonnig.
Hier vind je echt hele mooie zandstranden, google maar eens op Matala, of Kalamaki
Wist je dat het zuiden van Kreta het zuidelijkste stukje Europa is ?
Alvast veel plezier met het plannen van je vakantie.
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Kan aan @Sabine weinig toevoegen, behalve dan dat je toch naar Agios Nikolaos moet komen, heerlijk zeewater, iemand die je meeneemt langs de kust met zijn kaik en alles is natuurlijk nog open. Veel plezier op Kreta.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Oké, kan ik ook gaan kijken. Hartelijk dank!
Bruis's signatuur Voor als het eens echt luxe mag zijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)