Nederlands in Griekenland
#1
Γεια σας φίλοι,
niet dat het van belang is, maar ik zie hier heel wat leden keuvelen over Grieks in Nederland en Vlaanderen. Wel dit jaar heb ik op Lesbos iets leuks gezien. Zoals je op de foto hieronder kan zien doen onze Griekse vrienden moeite om diegenen onder ons die geen Grieks kennen, tegemoet te komen

[Afbeelding: 6qbpk2.jpg]

[Afbeelding: jahz4i.jpg]

(foto genoemn te MOLIVOS)

En ja...ze doen moeite, inderdaad moeite...

[Afbeelding: 29liucn.jpg]

Toch eens leuk om te zien. Hebben jullie ook iets dergelijks gezien?

χαιρετισμοί από το Βέλγιο
Quote
#2
Deze vind ik ook leuk

[Afbeelding: 2cdwl76.jpg]
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
Vind deze ook wel leuk:

[Afbeelding: greektoll.jpg]
Quote
#4
Ik heb er ook nog eentje maar die moet wachten tot we weer terug zijn van het zonnige Samos want die staat thuis op CD.
Quote
#5
Wat leuk om te zien al deze woordspelingen. xaxaxaxaxa
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#6
Deze kwam ik alweer een tijdje geleden tegen:









Quote
#7
XAXAXAXAXA ik heb dubbel gelegen van het lachen, als je het eerste filmpje hebt gezien krijg je de keus voor nog meer, dus ik dacht leuk het condoom, zal me wat wezen, het is echt hillarisch gewoon Tongue

lovegreece
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
Dit bord met creatief taal gebruik staat al vele jaren bij ons in het dorp analipsi op Kreta bij de taverne van Yorgos een echte griek die erg goed is in talen.
het word vele malen per dag op de foto genomen, ik vind het dan ook wel erg leuk geformuleerd.
[Afbeelding: 2s85nwi.jpg]
Quote
#9
[Afbeelding: 9glyfk.jpg]
Deze in Parga vond ik ook wel geinig.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Petitie v/h behoud van Nederlands onderwijs in het buitenland ook in griekenland. elena2006 1 2.352 31 May 2013, 21:55
Laatste bericht: Aleko

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)