Santorini, el Greco
#1
Wie gaat er nog naar santorini , ik heb 16 aug.jl in hotel El Greco (rechts aan de weg tussen haven en Thyra, vlak voor thyrs) mijn Kramers Ned-Gr zakwoordenboekje laten liggen. Het ligt bij de receptie , ze willen het me wel versturen voor 37 euro met de courier, belachelijke prijs, per gewonen post willende t niet versturen, ..Het boekje is niet meer te vinden in ned. Wil iemand t voor me meenemen als hij toch in de buurt is? nov fam Hofland, Nederland
Quote
#2
Dag Marilena,

Zou het niet handiger zijn één van de in Griekenland wonende lezers te vragen zijn/haar adres beschikbaar te stellen? Dan kan je het boekje via de gewone post naar een ander adres in Griekenland laten versturen (veel goedkoper) en dan via die andere Nederlander/ Vlaming naar NL laten versturen. Dat communiceert wat gemakkelijker (bijvoorbeeld via mail of Oriste-PB's) en is zeker voordeliger.

't is maar een tipje hoor.........

Ger
Quote
#3
Wat een verassing, el greco heeft mijn achtergelaten woordenboekje helemaal zonder te zeggen opgestuurd met de gewone post , een aantal mooie griekse postzegels erop twv 5 nog wat euro, wat lief van ze, die krijgen stroopwafels van me, of zal ik een zakje pepernoten sturen, ook zo typisch dutch...
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)