De Kretenzer outlows
#1
Beste prikkers mochten er onder jullie nog zijn die een griekse hond in huis willen nemen, bezint eer je begint.

De twee van de foto Broer en zus hebben wij ruim twee jaar geleden net 6 weken oud in huis genomen en ondertussen denken mevrouw en mijnheer dat het hele huis van hun is incl. ons bed.

Maar vandaag maakten ze duidelijk dat ook de tuinset incl.tafel en glas wijn van hun is.

dus voordat je er aan begint denk aan deze foto Tongue
oja ze zijn onafscheidelijk van elkaar behalve als het eten de bakken in gaat dat is nog een keer een film waard er word dan een komplete oorlog uitgevochten, maar zodra de bakken leeg zijn is de vrede weer getekend.
[Afbeelding: 2q231ap.jpg]
Quote
#2
Ummmm..... Cursusje voor de honden en verder consequent opvoeden???
Quote
#3
Outlaws by the way. Leuke hondjes.
Zie hier de (wijle) mijne die 17 jaar is geworden.
[attachment=180] Ongehoorzaamheid ligt aan de baasjes niet aan de hondjes. Baasjes zijn inconsequent. Geen regels, zijn zij de baas. Geen gehoorzaamheidstraining op Kreta, hetgeen me overigens zou verbazen, misschien is National Geografic dan iets voor jullie. Cesar Milan kan je iets leren. Big Grin
Quote
#4
Ze zij absoluut niet ongehoorzaam ze luisteren erg goed maar bij tijd en wijle moet er ff gedold worden met het baasje om te kijken hoe ver ze kunnen gaan.
Heel natuurlijk toch als je nog maar net de pubertijd bent ha ha
Quote
#5
O, Cornelius wat een schattige hondjes met toch wel een beetje arrogante koppies!! Enig!!
zwaaivlag
Quote
#6
xaxaxaxaxa De hond op tafel heeft een blik van "Hier ben ik de baas" en de ander heeft zo iets van "ja sta ik achter" Tongue

Grapje natuurlijk, zien er lief uit!!!

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#7
Nou ik kan jullie vertellen dat je geen hond uit griekenland hoeft te hebben om dit gedrag mee te maken.
Die van ons komt gewoon uit Nederland, tussen de 14 en 16 weken uit asiel gehaald en kan zo in het rijtje.
Geniet van de eerste zonnestraal tot de laatste, gaat boven op de tafel liggen want die is lekker warm en pikt de stoel, tuinstoel en alles in waar jij op dat moment gebruik van wilt maken. Dus, onze nederlandse hons mag straks gewoon mee emigreren. HIj is geslaag met vlag en wimpel.

Helma
Quote
#8
Valt wel op dat de baas op de hond gaat lijken, in mijn geval alleen de kleur haren nietBig Grin
[Afbeelding: 2itsz7n.jpg]
[Afbeelding: 2uzth5w.jpg] en dan ben je natuurlijk moe en ga je even liggen [Afbeelding: 2wobti0.jpg]dit was na bijna 40 jaar bouviers de laatste die we gehad hebben, heb nog nooit zulke waakse en lieve honden meegemaakt zeker voor kleine kinderen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kretenzer gastvrijheid.... Bart0riste 7 4.118 13 January 2015, 09:20
Laatste bericht: Sophia
  De Kretenzer uitvinding Arthur 5 4.428 12 June 2013, 06:18
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)