Nieuwe Nikos Vertis
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Als er mensen zijn die verzoekjes hebben wat betreft cd's,heb 170gb aan Griekse muziek op computer en 300 cd's heb ik het niet dan probeer ik hem te zoeken


Veel luister plezier
Quote
#2
Dank je wel voor de link naar de cd van Nikos Vertis, maar het lukt mij niet om het te downloaden, moet ik mij registeren bij Rapidshare, een tijdje terug kon je kiezen tussen free of premium download?
Quote
#3
hey aginouli normaal kun je kiezen uit free of premium ik zelf ben lid dus ik kan het niet uitproberen
Quote
#4
Bij mij lukt het wel, even op de middelste optie (met het groene balkje) klikken; staat Save file to your computer. Succes.
(28 August 2011, 23:53)aginouli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank je wel voor de link naar de cd van Nikos Vertis, maar het lukt mij niet om het te downloaden, moet ik mij registeren bij Rapidshare, een tijdje terug kon je kiezen tussen free of premium download?

(29 August 2011, 10:55)Aniet schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij mij lukt het wel, even op de middelste optie (met het groene balkje) klikken; staat Save file to your computer. Succes.

Merk nu dat ik hem wel kan downloaden, maar met uitpakken een foutmelding krijg.
Quote
#5
Het is gelukt. De pc instellingen heb ik veranderd...en met uitpakken ging de eerste keer ook bij mij fout, maar door alletwee de bestanden aan te vinken ging het wel goed.
Nogmaals bedankt!
Quote
#6
Angel Hartelijk dank Theeke voor de link naar de nieuwe CD van Nikos Vertis. Dit maakt mijn dag goed.
Quote
#7
(29 August 2011, 06:25)theeke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hey aginouli normaal kun je kiezen uit free of premium ik zelf ben lid dus ik kan het niet uitproberen

Theeke, ook ik ben sedert jaren premium lid van Rapidshare maar wat merk ik nu: al mijn tegoed "rapids" zijn weg Angry saldo= 0 en nochtans heb ik nog niet zo lang geleden betaald.
Heb jij een idee hoe zoiets kan? Of is er iets veranderd wat ik over het hoofd heb gezien?

Sorry dat ik het hier vraag maar dit leek mij het beste Hypocrite
Quote
#8
Hoi prasoudi ik zie nu dat de mijne ook weg zijn maar ik kan nog wel downloaden net een griekse cd binnen gehaalt en wat doet hij bij jou als je iets binnen haalt lukt dat wel
Quote
#9
Theeke, ik heb het nu geprobeerd en kan alleen 1 CD downloaden, bij de 2e krijg ik de melding : registreren en rapidPro worden!
Dus alleen als "free" nog te downloaden: 1CD!Angry
Quote
#10
(11 October 2011, 15:25)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Theeke, ik heb het nu geprobeerd en kan alleen 1 CD downloaden, bij de 2e krijg ik de melding : registreren en rapidPro worden!
Dus alleen als "free" nog te downloaden: 1CD!Angry

En via YouTube dan, kun je de nummers elk apart downloaden en heb je hem ook. De cover is dan weer te downloaden via PirateBay en je haalt hem binnen met μ-Torrent.

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#11
(11 October 2011, 17:24)Imogen schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(11 October 2011, 15:25)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Theeke, ik heb het nu geprobeerd en kan alleen 1 CD downloaden, bij de 2e krijg ik de melding : registreren en rapidPro worden!
Dus alleen als "free" nog te downloaden: 1CD!Angry

En via YouTube dan, kun je de nummers elk apart downloaden en heb je hem ook. De cover is dan weer te downloaden via PirateBay en je haalt hem binnen met μ-Torrent.

Imogen zwaaivlag

Wel leuk en aardig Imogen maar met rapidshare haal je alles in een keer binnen;)

Quote
#12
De cd van Nikos Vertis is heerlijk om naar te luisteren.
Een genot om hem, de cd in huis te hebben.Savamasiejo.
Of beluister hem op you tube.
Veel luister plezier.
Quote
#13
Nikos is natuurlijk onze Nederlandse & Griekse trots! Wink

Voor diegenen met Spotify, heerlijk nummer:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Giorgos & Nikos Stratakis 20 mei '17 naar Utrecht Nikos1 7 5.547 24 March 2017, 22:35
Laatste bericht: kalimera kreta
  Nikos Papazoglou Jan Oostrom 1 2.338 06 September 2012, 22:18
Laatste bericht: Truus Wijsmuller
  Nikos Papazoglou overleden Ger 1 5.348 18 April 2011, 16:03
Laatste bericht: Jota
  Nikos Vertis 30 dec in Utrecht Ger 1 3.850 30 December 2010, 12:33
Laatste bericht: Yiannis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)