Bedanking
#1
Met deze wil ik Angeliki bedanken voor de sticker die nu op mijn auto pronkt!
Via dit formum heb ik na twee jaar eindelijk de Griekse landkaart op de koffer van de wagen kleven.
Nogmaals bedankt voor deze attentie die ten zeerste wordt geapprecieerd!!!!!!!!Big GrinBig GrinBig Grin
Dit forum is top! Doe zo verder...
Hieronder een foto'tje
[Afbeelding: 2d7tkj.jpg]
Quote
#2
χρονιά πολλά φίλε!!!!

[Afbeelding: 2aj8evc.jpg]

[Afbeelding: a27t4p.gif]

Toch leuk dat dit forum zo tof is hé
Quote
#3
καλό ριζικό
Quote
#4
Zal waarschijnlijk aan mijn ogen liggen, maar ik ze het niet Huh

Heb hier en in Duitsland ook ff gekeken naar een soortgelijke sticker voor op de auto, nou vergeet het maar, hebben ze gewoon niet. Vroeger kon je stickers van de meeste landen wel bij Halfords halen , maar die hebben alleen nog maar de NL-sticker Undecided . Moet ik toch snel weer eens naar GR om er ook eentje te bemachtigen. Heb wel een oud auto'tje (12,5 jr) maar zal hem er met trots opplakken.

Top dat je hem kunnen bemachtigen Markos bravo


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#5
Nogmaals veel plezier ermee!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#6
Imogen,

ge moet iets naar rechts scrollen op de foto... de sticker kleeft namelijk rechts op het kofferdeksel.
Ik ben er fier op dat hij op de auto kleeft!
Quote
#7
(03 September 2011, 17:13)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Imogen,

ge moet iets naar rechts scrollen op de foto... de sticker kleeft namelijk rechts op het kofferdeksel.
Ik ben er fier op dat hij op de auto kleeft!

xaxaxaxaxaxax ja inderdaad iets naar rechts en daar zit ie danAngel

Stom he had ik geen eens aan gedacht, veel plezeier ermee!

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)