Grieksegids nieuws
Odyssee dankzij reisverzekeraar ANWB
#1
Break a leg in Volos. Het falen van een reisverzekeraar.
In 11 afleveringen. Nu allemaal geplaatst.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Tjeetje Teepee, wat een toestanden zeg Confused .
Trouwens petje af dat je dit verhaal ondanks alle misère nog met zo'n humoristische slag hebt kunnen schrijven. Als ik dat had moeten doen zou de forumsoftware heel wat zinnen een stuk onduidelijker hebben gemaakt door een overdaad aan !&%##* -woorden........
Quote
#3
Dat was ook inderdaad het eerste dat ik dacht toen ik het las. Wat een verhaal. En wat goed van je dat je er toch de humor voor een deel nog in kunt vinden. Ik moet bekennen dat mij dat zeker niet gelukt was.
Quote
#4
Dank jullie wel. Ik ben nu weer op weg. Ditmaal met de boot Venezia-Igoumenitsa, Vanmddag met de auto naar Volos. (we hebben nog 3 heupen over), woensdag door naar Alonnisos.
Quote
#5
ook ik heb me wel een paar keer achter de oren gekrabt toen ik dit las... wat een drama en dan heb je nog een partner die grieks spreekt, wat moet dat als je die ook nog eens niet hebt?
hoe is het nu eigenlijk met de heup?
Hopelijk gaat het op deze reis beter (bij de ANWB verzekerd? ;))

Nog veel plezier!
Petra

Quote
#6
Dank je wel. Nu in Volos, verticaal ipv horizontaal dit keer. Fantastische stad. Ik heb een huis op Alonnisos, misschien wil ik wel verhuizen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ANWB Reiz& Magazine greece67 3 3.726 09 October 2011, 09:28
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)