Kort fotoverslag Kythira
#1
Zoals elk jaar maakte ik ook dit jaar een kort fotoverslag van onze vakantie in Kythira.
Voor de geinteresseerden is dit de link:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
(06 September 2009, 15:32)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zoals elk jaar maakte ik ook dit jaar een kort fotoverslag van onze vakantie in Kythira.
Voor de geinteresseerden is dit de link:
Ger

Ger, we kunnen maar één ding zeggen, prachtige foto's, en echt zoals je reeds zei, ik denk dat het een prachtig eiland is. up

Wat het voorjaar betreft, wij zijn dus jaren naar Cyprus geweest en door mijn werk, altijd eind juli begin augustus, mooi en al wat je wil.
Maar dit jaar zijn we voor de eerste keer eind april, begin mei geweest, ik kan alleen maar zeggen het eiland is gewoon prachtig, alles groen en in bloei.

Dus ik maak me sterk dat je nog veel moois gaat beleven op Kythira..gremo

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#3
Zijn inderdaad hele mooie foto`s Ger en een prachtig eiland zo te zien ,maar ja onze rhodos verslaving is te erg om naar een ander eiland te gaan , belangrijkste is dat we het allemaal op onze eigen manier keigaaf vinden met alles wat grieks is en dat onze vakanties altijd een succes zijn naar welk eiland je ook gaat , elk eiland heeft zijn mooie dingen , heerlijk toch ..........


Yassas DJ
djdakman's signatuur
Quote
#4
Daar heb je helemaal gelijk in DJ, ik kan me ook erg goed voorstellen waarom je zo verknocht bent aan "jouw" Rhodos. Wij waren er een paar jaar geleden en vonden het een fantastische bestemming. Vooral de "Old town"

[Afbeelding: t8ae02.jpg]

en het oosten van het eiland waren werkelijk schitterend. We gaan er absoluut nog eens terug naar toe...........

Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)