Naar Rhodos
#1
Beste forummers,

Volgende week dinsdag morgen vertrekken wij nog eens naar Rhodos, nog een beetje zon en dergelijke opsnuiven.

Kan me hier iemand vertellen of er tegenwoordig nog bankkaarten geweigerd worden om geld uit de muur te halen (specifiek in Rhodos), want vorig jaar oktober was dit geen lachertje.

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Na 24 uur en 51 keer gelezen, blijkt dat dus niemand naar Rhodos gaat of is geweest, ook geen geld nodig had of geen problemen gehad met geld uit de muur te halen.

Maar waarom komt er dan geen reactie zou ik zo zeggen??

Ik banaliseer dit heus niet, vorig jaar in Rhodos stad 9 banken afgelopen waarvan ik bij twee geld uit de ATM kreeg, daar was ik helemaal niet opgetogen mee.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#3
ik kan je niet aan antwoorden helpen Choreftis maar ik wens je wl een heel fijne vakantie toe!

Petra
Quote
#4
(23 September 2011, 07:14)Petra schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik kan je niet aan antwoorden helpen Choreftis maar ik wens je wl een heel fijne vakantie toe!

Petra

Dank u wel Petra, daar zullen we zeker voor zorgen.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#5
Ik kan je antwoorden: afgelopen nacht zijn wij teruggekomen uit Rhodos en wij hebben geen problemen gehad met het pinnen van geld. Bij geen enkele automaat.
Quote
#6
(23 September 2011, 10:51)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik kan je antwoorden: afgelopen nacht zijn wij teruggekomen uit Rhodos en wij hebben geen problemen gehad met het pinnen van geld. Bij geen enkele automaat.

Dank u wel Rhodosliefhebber,

Je naam is ook wel een beetje spreekwoordelijk voor ons, ik zeg altijd tegen de mensen ben een beetje verliefd op de "Oude stad" vind ik nog steeds gezellig door die smalle straatje kuieren...Rolleyes

En laten we hopen dat ook wij geen "pin" problemen hebben, er zal toch wel niet zo'n verschil zijn tussen een Nederlandse bankaart of een Belgische, toch zolang er centen op de rekening staan.....Tongue

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Naar Rhodos Choreftis 2 2.752 22 September 2010, 07:40
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 8 6.642 23 August 2010, 08:00
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 9 8.666 17 October 2009, 08:53
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)