Grieksegids nieuws
Parga in de ANWB-Kampioen
#1
[Afbeelding: anwb117_05.jpg][Afbeelding: kapioen_187x114.gif]


In het februarinummer van de ANWB-Kampioen:

Op slag verliefd - Romantiek in de Griekse badplaats Parga.

Kampioen 2 verschijnt op 2 februari 2011.
Quote
#2
Leuk! Ben benieuwd wat er geschreven wordt. Grappig was dat mijn collega's er ook attent op maken, "jouw" Parga;) komt in de kampioen. Eerder wisten zij niet dat dit in Griekenland ligt.
Quote
#3
Inderdaad een leuk artikel en een echt stukje Griekenland en Parga promotie.
Quote
#4
Wij hebben in jan. geboekt om naar parga te gaan...dit artikel kwam dus als geroepen en heeft ons zeker nog positiever gestemd....we kunnen niet wachten om weer te gaan genieten van al het goede dat griekenland
ons te bieden heeft!!!

groeten greetz
Quote
#5
(06 February 2011, 14:20)greetz schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij hebben in jan. geboekt om naar parga te gaan...dit artikel kwam dus als geroepen en heeft ons zeker nog positiever gestemd....we kunnen niet wachten om weer te gaan genieten van al het goede dat griekenland
ons te bieden heeft!!!

Het zal jullie vast bevallen, Parga is een erg leuke bestemming van waaruit je de gehele regio kunt gaan verkennen. Ik heb er inmiddels weer een paar jaar geleden m'n 50e verjaardag gevierd en dat was een dag om nooit te vergeten in zo'n mooie omgeving. Misschien vindt je in m'n reis- fotoverslag nog wel wat leuke tips:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger

Quote
#6
Heeft iemand nog een kopie van dit artikel inde ANWB-Kampioen?
Quote
#7
Heb je al iets kunnen regelen Doret?
Anders wil ik eventueel wel een kopietje van het artikel voor je maken hoor.
Quote
#8
De kopieën zijn inmiddels naar je onderweg Doret!

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ANWB Reiz&magazine greece67 0 2.348 22 December 2011, 21:25
Laatste bericht: greece67

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)