Iemand met voorspellende gaven gezocht... ;-)
#1
Waar schijnt de zon tussen 7 en 16 oktober??? :)CoolTongue

We komen nog een weekje naar Gr, tussen 2 stakingen in. De hamvraag, waar gaan we naar toe? Denk dat we gewoon maar een dag of wat van te voren boeken, en dan bekijken waar het nog lekker is. (zoiets als nu in NL...)
Quote
#2
Helaas Corry, Paul is er niet meer.........

[Afbeelding: article-0-0A57726C000005DC-900_468x332.jpg]

Normaliter zou ik zeggen zo zuidelijk mogelijk maar ja, niets is zo veranderlijk en verraderlijk als het weer Confused
Hier in Zuid-Limburg in de laatste week van september Griekse temperaturen van 27 graden en hoger; dat had zelfs opper-orakel Paul de calamaris niet durven dromen lijkt me ;)

Ik zou mee eerlijk gezegd meer zorgen om die stakingen maken i.p.v. het weer.

Ik wens je veel wijsheid ;) en natuurlijk een fijne vakantie!
Quote
#3
Probeer zo zuidelijk mogelijk te gaan. Hou wel rekening dat er (enige) neerslag kan vallen en dat het 's avonds wat meer kan afkoelen dan in de zomer.

Fijne week en veel zon.
Quote
#4
je kan ook star channel mailen ,als zij nog daar werk, vraag naar Petroula de weervrouw.
Quote
#5
Ik zie in de vooruitzichten voor de komende 14 dagen dat het op Lesbos ook nog heerlijk weer iszonnetje
Quote
#6
(30 September 2011, 12:02)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je kan ook star channel mailen ,als zij nog daar werk, vraag naar Petroula de weervrouw.

Goede tip Tzimis,
Petroula is minstens even betrouwbaar als Paul Big Grin






Quote
#7
Op kreta schijnt gewoon de zon tussen 7 en 16 oktober, er kan wel eens een klein buitje vallen volgens het (echte weerbericht) wat onder mijn naam staat.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
@Corry: Iemand met voorspellende gaven gezocht... Wink


Mag ze een blauwe jurk hebben?
Quote
#9
Meeste kans op zonneschijn in het zuiden van Kreta ;-]
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Ha, ha, ik weet niet of Paul net zo goed in het weer zou zijn geweest dan in voetbal, misschien is Petroula betrouwbaarder ;)

Enfin, zo zuidelijk mogelijk is ook onze gedachte, maar ik weet dat een collega die op mijn dringend advies eindelijk eens naar Kreta ging in de herfstvakantie (paar jaar geleden) de hele week zo'n beetje noodweer had. Niettemin vond ze de vakantie super!
(Zuidelijk) Kreta staat hoog op het lijstje, Lesbos niet, want degene met wie ik ga is daar van de zomer al geweest. Zuid Pelop kan ook, Kyhira misschien, of toch een keer naar Cyprus? Zucht. We zien wel, nog een dag of 5 bedenktijd. Tongue
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Bug Oude tekenfilm serie op Griekse tv, iemand enig idee? SimoneH 0 523 17 February 2024, 13:35
Laatste bericht: SimoneH
  Kent iemand dit dorp? Patrick 2 2.699 26 August 2015, 17:32
Laatste bericht: Jef Dockx
  Gezocht: iemand die met Air Berlin van Kavala of Thessaloniki naar Duitsland vliegt Jota 0 1.867 22 August 2012, 11:30
Laatste bericht: Jota

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)