Fodelianakis olijfolie                 
Hallo
#1
Mijn naam is Rien (gebruikersnaam was al vergeven) en samen met mijn vrouw Lenie genieten wij al bijna 10 jaar van heerlijke Griekse vakanties.
Op onze site,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




probeer ik onze mooie ervaringen te delen met andere Griekenlandgangers.

Ik hoop via dit forum veel informatie te vergaren voor onze toekomstige vakanties.
Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#2
Dag Rien,

Welkom op Oríste! Leuk dat je ons hebt gevonden.

[Afbeelding: ki.jpg]

Ik wens je véél lees- en schrijfplezier!

Ger (forumbeheerder)

PS: heb even op je website gekeken; schitterende foto's hoor up
Quote
#3
Welkom op het forum!!

Hopenlijk beleven jullie net zoveel leesplezier als wij doen op het forum.
Wat een mooie site hebben jullie en wat een super mooi fotos.
Er zijn wel bekende plaatjes bij voor ons vooral van Samos

Groetjes Els en JAc Cuijpersvlaggetje.gif

Quote
#4
Welkom op dit forum Rien, leuke foto's, sommige heel herkenbaar omdat we daar ook geweest zijn, ik mis wel nog Kreta op je lijstje en dan wel Agios Nikolaos in het oosten, ook wel The Heartbeat of Crete genoemd.
Grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Dank jullie voor jullie welkomsgroet.
Arthur,
breng mij van het vooroordeel af dat Kreta alleen voor feestvierders is.
Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#6
Welkom Rien,
Alleen Chersonissos en Malia moet je zien te vermijden (wat betreft feest en drank gejal! Voor derrest is Kreta helemaal oke!!Zonder drank en feestgejal (is onze mening en ervaring ) Kreta is Zo groot...EN zo ontzettend mooi!
Wij hebben Kreta de laatste 6 jaar bezocht, van Noord Oost Zuid en west....(behalve omgeving van Sitia) dus daar kan ik nog niets over zeggen...Het Westen is heél mooi, maar het Oosten en Zuiden ook!!
Ieder op zijn manier.alle kanten van het Eiland heeft een heel eigen natuurschoon en is totaal anders!
Het is zeer de moeite waard om Kreta te gaan bewonderen!
Om je te overtuigen:
Hier 2 filmpje die wij maakte richting het Lassiti valley..Vanuit de auto..
Het Oosten duss....
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=related

Greetz Wilma
Quote
#7
Hallo Rien,

Welkom hier op het forum en een leuke tijd hier.

Mocht je ooit een keertje naar Lesbos willen gaan, dan kan ik jullie wat informatie geven.
Volgend jaar (als het meezit) gaan we er voor de 12e maal naar toe. Het is een mooi eiland
waar je genoeg dingen kan zien om drie weken door te brengen....... en dan heb je lang nog niet alles gezien.

Qua natuur vind je er zowat alles. Van bergen tot vlak en van woest, ruw tot echt Grieks met de vergelijkbare oppervlakte van onze provincie Utrecht en is daarmee het 3e grootste eiland van Griekenland.

Heb jullie site "even" bekeken, maar ga het zeer zeker uitvoerig doen. Mijn eerste indruk was al goed!
Quote
#8
Dank jullie wel.
Wilma, van Kreta weet ik natuurlijk wel dat je in bepaalde gebieden niet moet verblijven maar het is ook het idee dat je met een vliegtuig "feestgangers" die kant op moet. Kreta heeft nog steeds een plekje op ons verlanglijstje hoor.

Yaniz, alle info over Lesbos is welkom. Zet het desnoods op een pm-tje.

bedankt alvast,
Rien
Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#9
En dit is ook Agios Nikolaos en wel in januari, dus waar wacht je op @Rien.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=player_detailpage
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Hoi Rien...Arthur heeft gelijk Kreta mag je niet gemist hebben !!.
Dus eerst een bezoek aan het oosten , en dan naar het mooie rustige zuiden.
Hier de link van ons mooie dorpje Kamilari
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Groeten Sabine.
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Welkom hier Rien!

Petra
Quote
#12
Rien, je hebt een pm-tje en ik blauwe vingers van het typen.
Quote
#13
Rien,

welkom

Veel leesplezier hier..

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#14
(04 October 2011, 10:12)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Rien, je hebt een pm-tje en ik blauwe vingers van het typen.

Jammer Yaniz dat je dit via een PM'etje doet (behalve natuurlijk als er privé-zaken in stonden), ik had ook wel wat tips over Lesbos willen hebben en andere lezers misschien ook wel Confused



Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#15
Misschien kan Yaniz het bij "Griekenland per regio" vermelden?
Quote
#16
Hallo Rien,

Allereerst van harte welkom op deze site!! Ook ik ben 1 van de vele Kreta gangers op dit forum. Ik kom er al vele jaren en gebruik zelf altijd Malia als startpunt. Het toeristische nieuwe centrum moet je inderdaad met een grote boog vermijden. Maar het oude centrum kan ik je zeker wel aanbevelen. Wij maken altijd veel tochten met de auto over het eiland waarbij onze voorkeur uitgaat naar onverharde wegen en hoe ruiger hoe beter (zie ook mijn eigen site, met reisverslagen en foto's). Veel plezier hier in ieder geval.
Quote
#17
(04 October 2011, 10:12)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Rien, je hebt een pm-tje en ik blauwe vingers van het typen.

Ontvangen. Thankx

Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#18
Er staat al het een en ander door mij geschreven over Lesbos hier op het forum. Maar wat ik naar Rien schreef is geen geheim hoor, op wat persoonlijke dingen na.

Zal kijken of ik het hier neer gezet krijg. ;)

Groetjes en een leuke avond.Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even hallo zeggen Balituin 5 1.922 28 July 2022, 15:13
Laatste bericht: Epirus
  Hallo yana 5 6.052 21 March 2018, 12:31
Laatste bericht: Computer Boy
  Hallo, hier ben ik! IngridJG 2 5.293 19 August 2016, 15:54
Laatste bericht: Ger
  Hallo allemaal Debs 6 5.519 15 August 2014, 06:22
Laatste bericht: Petra
  Hallo allemaal! Caduceus 12 9.131 05 May 2014, 09:24
Laatste bericht: Petra
  hallo, ik ben Mar Mar.koning 21 15.984 09 March 2014, 21:57
Laatste bericht: Mar.koning
  Hallo allemaal Miek 5 3.987 01 August 2012, 14:53
Laatste bericht: Lootje
Music Hallo iedereen Bob Rempetis 12 8.008 30 July 2012, 22:53
Laatste bericht: Bob Rempetis
  Hallo allemaal desillies 19 13.099 09 July 2012, 10:29
Laatste bericht: greece67
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.251 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)