Papandreou met pensioen?
#1
Volgens geruchten heeft premier Papandreou plannen om ermee te stoppen en overweegt hij met pensioen te gaan:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Of hier, uitgebreider maar in het Duits:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Of het inderdaad maar geruchten zijn of dat er een kern van waarheid in zit?
Quote
#2
Direct overgenomen uit "Welingelichtekringen"
The Financial Times heeft uit de omgeving van de premier van Griekenland gehoord dat de man er helemaal door zit en er eigenlijk het liefst vandaag nog mee zou ophouden.
De afgelopen twee weken heeft hij tweemaal ook werkelijk gezegd: 'En nu kap ik er mee'. Maar ging daarna weer verder. Kan ook niet anders: als de stuurman de zinkende boot nu zou verlaten is het leed helemaal niet meer te overzien.
Maar zodra de mogelijkheid er is zal de Griekse premier aftreden


Het volgende probleem doet zich dan wel direct voor, wie wil/kan Papandreou echt vervangen. Deze persoon kan gaan "puinruimen" en maar afwachten of deze persoon een nieuwere betere versie op tafel kan krijgen waarbij de bevolking gespaard blijft van nog meer ellende.
En in hoevere is Papandreou nog van plan om er ook maar iets positiefs nog uit te halen voor de bevolking. hmmm hmmm

Wat als GR, een beleid zou voeren zoals in een "sterk onderbouwd" ander EU land. Nu wil ik niet direct zeggen om dezelfde economie te gaan volgen, maar een voorbeeld van hoe het zou kunnen en dat eens invoeren om vooruit te kijken en sterker eruit te komen.

hmmm


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3
Ik stel mij de vraag of politiekers nog wel echt hun land willen redden en rekening willen houden met hun bevolking en behoeften. Zolang de graaicultuur blijft bestaan, zal verandering aan de top volgens mij niet veel uitkomst bieden!
Overal hetzelfde scenario... de dikbetaalde politiekers maken er een puinhoop van en de gevolgen zijn voor de opvolgers die op hun beurt poen scheppen en het systeem dieper uitbuiten in hun voordeel. Wanneer wordt hieraan eindelijk eens een stop toegeroepen? Dat zij eerst een voorbeeld geven, respect tonen en inboeten voor hun wanbeleid!
Quote
#4
(04 October 2011, 19:09)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik stel mij de vraag of politiekers nog wel echt hun land willen redden en rekening willen houden met hun bevolking en behoeften. Zolang de graaicultuur blijft bestaan, zal verandering aan de top volgens mij niet veel uitkomst bieden!
Overal hetzelfde scenario... de dikbetaalde politiekers maken er een puinhoop van en de gevolgen zijn voor de opvolgers die op hun beurt poen scheppen en het systeem dieper uitbuiten in hun voordeel. Wanneer wordt hieraan eindelijk eens een stop toegeroepen? Dat zij eerst een voorbeeld geven, respect tonen en inboeten voor hun wanbeleid!

Dit laatste zal nooit gebeuren helaas, zou een heel mooi voorbeeld zijn naar de bevolking toe en zeer veel respect afdwingen en wellicht een betere structuur, "als er 1 schaap over de dam is volgen er meer" maar dat zie ik helaas Confused niet gebeuren zoals we allemaal weten.

Deze politikers kunnen ongestraft doen en laten wat ze willen. Maar zet er Yannis-met-de-pet (Yaniz is niet persoonlijk hoor begrijp me niet verkeerd) neer zal het waarschijnlijk net zo gaan. De graai politiek zo als je al zei. Hier moeten mensen in de politiek komen die hart voor het land hebben en het met heel veel liefde uit de afgrond wensen te halen.

Zolang deze graaiers geen halt toe geroepen wordt zullen ze doorgaan tot alles vergaan is, en GR zich kan gaan aansluiten in de rij van meest arme land ter wereld.

Dit mag niet gebeuren, nooit niet!!

Een prachtig, erg geliefd land dat ik en net als vele van jullie GR een warm hart toedragen, doet mij het enorm veel pijn dat het zo moet lopen allemaal.......

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#5
zijn werk is klaar. het faillisement is al om de hoek. en nu kan hij naar huis. ik hoop toch niet in leven. hij heeft alles gedaan voor zijn moederland.
Quote
#6
(04 October 2011, 20:43)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zijn werk is klaar. het faillisement is al om de hoek. en nu kan hij naar huis. ik hoop toch niet in leven. hij heeft alles gedaan voor zijn moederland.

Het land waar hij notabene premier van is laat hij genadeloos in de steek Angry Kan hij weer terug naar amerika!!!

Ο καπετάνιος εγκαταλείπει το βυθιζόμενο πλοίο!! HuhHuhHuh

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Margaritha met pensioen ElsR 1 1.927 31 January 2015, 18:30
Laatste bericht: Margaritha
  Grieken "lui" en pensioen leeftijd interessant artikel Zorbathagreek 5 4.917 19 May 2012, 20:18
Laatste bericht: Zorbathagreek
  Nana Mouskouri doneert pensioen oriste 7 6.730 08 October 2011, 11:07
Laatste bericht: IngridAmsterdam

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)